مداح: فاتحه اعزام گلخانه‌ای را خواندیم/ ورزشکاری با تجربه کیانی دچار غرور کاذب و حواشی نمی‌شود

مینو مداح در گفت‌وگو با میزان، درباره نتایج تیم ملی تکواندو بانوان در یونیورسیاد چین اظهار داشت: قبل از اعزام گفتم مسابقات یونورسیاد همیشه سنگین است و هر کشوری دوست دارد در این مسابقات مدال بگیرد و بهترین‌ها در این رویداد شرکت کردند. به هر حال کسب ۲۰ امتیاز المپیک خیلی مهم بود و هیچکسی نمی‌خواست این امتیازات مهم را از دست بدهد.

*در دو وزن دیگر هم می‌توانستیم صاحب مدال شویم

وی افزود: خداراشکر نتایج خوبی گرفتیم و از عملکرد تیم راضی هستم. البته در دو وزن دیگر هم می‌توانستیم صاحب مدال شویم. در وزن یک سعیده نصیری می‌توانست در بازی دوم برنده باشد و سه ضربه مستقیم سر و صورت او امتیازش ثبت نشد و اخطار بی موردی هم به او تحمیل شد؛ ملیکا میرحسینی هم عالی بود و با اختلاف خیلی کم باخت.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ادامه داد: در مجموع داوری یک مقدار ضعیف بود و حس می‌کنم مسئولان قصد داشتند از داورانی که کم تجربه‌تر هستند بهره ببرند تا بتواند در رویداد‌های بزرگتر از آن‌ها استفاده کنند، اما به هر حال این اشتباهات سهوی است.

*اگر این ریسک جواب نمی‌داد شاید الان من سرمربی نبودم

مداح درباره روند مثبت تیم بانوان گفت: خوشحالم ترس‌ها ریخته و حالا همه می‌گویند بهتر است در تمام اوزان به رقابت‌های مختلف ورزشکار اعزام کنیم. اگر حمایت‌های هادی ساعی و اصغر رحیمی نبود شاید نمی‌توانستم با این اعتماد به نفس فاتحه اعزام گلخانه‌ای را بخوانیم و تیم کامل به مسابقات ببریم. می‌دانم اگر این ریسک جواب نمی‌داد شاید الان من سرمربی نبودم، اما به هر حال برای پیشرفت باید ریسک می‌کردیم.

وی درباره شرایط ناهید کیانی خاطرنشان کرد: ارتباط خوب و نزدیکی با ناهید داریم و او مدام با روانشناسان مطرح ورزشی در ارتباط است. مطمئن باشید ورزشکاری با این تجربه دچار غرور کاذب و حواشی نمی‌شود و تمرکزش روی کارش است تا ا‌ن‌شاالله بتواند در المپیک هم بدرخشد.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *