مدیر دبیرستانی که در تیراندازی در مدرسه آیووا مجروح شد، جان باخت

اداره مراسم تشییع جنازه روز یکشنبه تایید کرد که یک مدیر در اوایل ماه جاری در تیراندازی در مدرسه ای در پری، آیووا، بر اثر جراحات جان خود را از دست داده است.

مدیر مدرسه، دن ماربرگر، 56 ساله، هدف گلوله قرار گرفت در 4 ژانویه توسط یک دانش آموز 17 ساله در دبیرستان پری که در اوایل صبح هنگام بازگشت دانش آموزان از تعطیلات زمستانی در مدرسه تیراندازی کرد. مرد مسلح، دیلن باتلر، به آقای ماربرگر و پنج دانش آموز شلیک کرد و یکی از آنها به نام اهمیر جولیف، دانش آموز کلاس ششم را کشت. به گفته پلیس، فرد مسلح بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست داده است.

اسکات گلوور، مدیر کالدول پریش Funeral Home & Crematory، در ایمیلی گفت که آقای ماربرگر درست قبل از ساعت 8 صبح روز یکشنبه در بیمارستانی در Des Moines، آیووا درگذشت و اشاره کرد که جزئیات دیگری از مرگ در دسترس نیست. خانه تشییع جنازه نیز خدمات برگزار کرد برای اهمیر هفته گذشته

مرگ آقای ماربرگر همچنین در وب‌سایتی که برای خانواده‌اش کمک مالی جمع‌آوری می‌کرد تأیید شد، که خاطرنشان کرد که مدیر مدرسه که از سال 1995 در مدرسه خدمت می‌کرد، در 4 ژانویه «تحمل جراحات قابل‌توجهی شد» و «خود را در معرض آسیب قرار داد تا مطمئن شود که بسیاری از دانش آموزان و کارکنان می توانند با خیال راحت از ساختمان خارج شوند.

سازمان‌دهنده با اشاره به اینکه او همچنین یک شوهر، پدر و پدربزرگ بود، نوشت: جامعه پری، شهری 8000 نفری در حدود 40 مایلی شمال غربی د موین، “برای همیشه تحت تاثیر فداکاری آقای ماربرگر قرار خواهد گرفت.”

فرماندار کیم رینولدز از آیووا گفت در یک بیانیه روز یکشنبه پرچم‌های املاک دولتی و عمومی در ایالت به منظور احترام به آقای ماربرگر به حالت نیمه افراشته در می‌آید و تا غروب آفتاب در روز تشییع جنازه او پایین می‌ماند. او مشاغل فردی، مدارس و دیگران را تشویق کرد که همین کار را انجام دهند.

فرماندار رینولدز در این بیانیه گفت: “کل ایالت ما از خبر مرگ دن ماربرگر ویران شده است.” او افزود: “دن شجاعانه خود را در معرض خطر قرار داد تا از دانش آموزانش محافظت کند و در نهایت جان خود را برای نجات آنها فدا کرد.” او برای همیشه به خاطر اقدامات فداکارانه و قهرمانانه اش به یادگار خواهد ماند.»

تیراندازی شهر کوچک را تکان داد، جایی که نه قربانیان تیراندازی و نه فرد مسلح غریبه نبودند. آقای ماربرگر به عنوان یک مربی دوستانه و برونگرا شناخته شده بود. کسانی که آقای باتلر را می‌شناختند او را کمی عجیب و غریب توصیف کردند، اما نه فردی که به خشونت مظنون بودند.

در بیانیه ای که در رسانه های اجتماعی، منطقه مدرسه جامعه پری مدیر را به عنوان یک “رهبر فوق العاده” توصیف کرد و گفت: “جامعه مدرسه ما از مرگ دن ناراحت است.”

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *