مربی فولاد خوزستان: یک لحظه غفلت مقابل پرسپولیس به ضررمان تمام شد/ تعویض‌ها مشورتی انجام می‌شد

خبرگزاری میزان – اولی گلادیسون، مربی برزیلی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشیت خبری پایان بازی هفته چهارم لیگ برتر مقابل پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*قبل از هرچیزی باید درگذشت یکی از پیشکسوتان رسانه در استان را تسلیت بگویم. بازی که امروز ارائه دادیم آینده روشنی برای تیم می‌بینیم. همانطوری که دیدید حمایت سراسری هواداران خوب را در ورزشگاه خانگی داشتیم، اما در این بازی‌ها و مقابل تیم‌های قدرتمند وقتی غفلت کنید در یک لحظه به ضرر شما تمام می‌شود.

پرسپولیس تیم جدیدی نیست که بخواهیم درموردش صحبت کنیم این تیم قدیمی و ریشه دار است و یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و نتایجش در فصل‌های گذشته گویای قدرتش هست این بازی‌ها جزئیات و تمرکز مهم است و تجربه پرسپولیس بر تیم ما چربید و به پیروزی رسید.

*در مورد شرایط فنی این تیم  و تعویض‌های فولاد؟ من چیزی در مورد تاخیر در تعویض‌ها متوجه نشدم، اما اگر بازیکنان نمی‌آمدند و گل می‌خوردیم می‌گفتید چرا تعویض نکردید یا برعکس، فوتبال غیر قابل پیش بینی است و با لحظات پیش می‌رود. تعویض‌ها به صورت مشورتی با تمام مربیان تیم انجام می‌شد.  

*ما برای رهایی از این شرایط کار می‌کنیم هم قوای ذهنی و فیزیکی را در این سه هفته افزایش بدهیم و یقینا کار کرده ایم در گذشته، اما در این مدت تلاش می‌کنیم از بحرانی که داریم خارج شویم و روی دو مقوله ذهنی و فیزیکی بازیکنان و مسایل فنی دیگر کار می‌کنیم تا تیم هماهنگ‌تر شود.

*در مورد نقل و انتقالات تیم فولاد؟ باشگاه اعلام کرده او  با باشگاه قرارداد دارد و به قراردادش پایبند خواهد بود و در مورد نقل و انتقالات اول فصل هم این مربی در تیم حضور نداشته و بعد به جمع تیم اضافه شده است در مورد جذب بازیکن جدید هم باید بگویم که  فهرست تیم تکمیل است و امکان جذب بازیکن جدید وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *