مردی که متهم به تهدید مرگ راماسوامی است، متهم به تهدید کریستی است

مردی از نیوهمپشایر که متهم به تهدید به کشتن ویوک راماسوامی و حامیانش بر اساس کیفرخواستی که روز چهارشنبه ارائه شد، در یک رویداد تبلیغاتی، یک هیئت منصفه فدرال با اتهامات اضافی به دلیل تهدید جان فرماندار سابق کریس کریستی نیوجرسی، یکی دیگر از نامزدهای ریاست جمهوری که نامش فاش نشده و افراد دیگر متهم شده است.

مقامات می گویند که این مرد، تایلر اندرسون، 30 ساله، اهل دوور، اکنون به دلیل ارسال پیامک تهدید به مرگ برای سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نیوهمپشایر، با سه اتهام انتقال تهدید مواجه است. پیامک ها در سه قسمت مجزا در اواخر آبان و اوایل آذر ارسال شد. آخرین مجموعه پیام‌ها که در 8 دسامبر ارسال شد، به آقای راماسوامی بود.

کارل ریکت، سخنگوی کمپین کریستی، روز پنجشنبه تایید کرد که آقای کریستی هدف قسمت دوم در 6 دسامبر بوده است. بر اساس سوگند نامه FBI، متن های خطاب به آقای کریستی در تلفن آقای اندرسون پیدا شده است. .

در سوگندنامه آمده است که آقای اندرسون در 9 دسامبر پس از ردیابی پیام های متنی تهدیدآمیز آقای راماسوامی به آدرس تلفن و منزلش توسط ماموران فدرال دستگیر شد. تلفن وی در حین دستگیری توقیف شد و پیام هایی که به آقای راماسوامی و کریستی ارسال شده بود در آن یافت شد. در جریان دستگیری آقای اندرسون اسلحه های گرم نیز کشف و ضبط شد.

بر اساس سوگندنامه، آقای اندرسون پس از دستگیری با یکی از ماموران اف‌بی‌آی، به ارسال پیام‌های تهدیدآمیز برای آقای راماسوامی و دیگر نامزدهای ریاست‌جمهوری اذعان کرد. پیام‌های ارسال شده به کمپین آقای کریستی، که عکس‌های آن در اسناد دادگاه گنجانده شده بود، آقای کریستی و دیگران را در یک رویداد کمپین در یک «تیراندازی دسته‌جمعی» تهدید به کشتن می‌کردند. به عنوان هدف

کمپین کریستی قبلاً از گفتن اینکه مورد هدف تهدیدها قرار گرفته‌اند خودداری کرده بود، اما بیانیه کمپین این ماه از مقامات مجری قانون به دلیل “حرکت سریع برای رسیدگی به این تهدیدها” تشکر کرد.

آقای اندرسون در 14 دسامبر به شرط اجتناب از تماس با نامزدهای ریاست جمهوری و مبارزات انتخاباتی آزاد شد. محاکمه او برای 5 ژانویه برنامه ریزی شده است.

بر اساس کیفرخواست، در اولین حادثه، در 22 نوامبر، آقای اندرسون یک سری پیامک ارسال کرد که در آن یک نامزد ریاست جمهوری که نامش فاش نشده بود، تهدید به «خار زدن» و «بیرون کشیدن» کرد.

آقای اندرسون پیام‌های متنی دیگری در 8 دسامبر ارسال کرد و تهدید کرد که سومین نامزد ریاست‌جمهوری – که بعداً به‌عنوان آقای راماسوامی معرفی شد – و شرکت‌کنندگان در یک رویداد کمپین در پورتسموث را به قتل رساند. دادستان فدرال گفت. این پیام‌ها به عنوان پاسخ به یک پیام کمپین خودکار ارسال شد و به طور ضمنی اشاره کرد که تهدید با سلاح گرم انجام می‌شود. تهدیدهای آقای کریستی نیز به عنوان پاسخ به یک پیام کمپین خودکار ارسال شد.

یکی از کارکنان کمپین راماسوامی این متن ها را به پلیس محلی گزارش کرد و FBI تحقیقاتی را انجام داد که منجر به دستگیری آقای اندرسون شد.

هر یک از این سه اتهام حداکثر پنج سال زندان، سه سال آزادی تحت نظارت و 250 هزار دلار جریمه نقدی دارند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *