مرد واشنگتن به برقراری تماس‌های “Swatting” گناهکار است

به گفته دادستانی، مردی در ایالت واشنگتن به اتهامات فدرال ناشی از چندین تماس جعلی که با سازمان های مجری قانون داشت و در آنها به دروغ بمب، تیراندازی و تهدیدات دیگری را گزارش می کرد که گاهی باعث می شد افسران پلیس با سلاح های بیرون زده وارد خانه های قربانیان شوند، اعتراف کرده است. .

مرد، اشتون کانر گارسیا، 21 ساله، اعتراف به گناه کرد دفتر دادستانی ایالات متحده در ناحیه غربی واشنگتن روز پنجشنبه اعلام کرد که به دو فقره اخاذی و دو فقره تهدید و فریب در مورد مواد منفجره.

طبق سوابق دادگاه، از ژوئن 2022 تا مارس 2023، آقای گارسیا 20 بار با پلیس در چندین ایالت و کانادا تماس گرفت.

آقای گارسیا که خود را «تروریست سایبری» توصیف می‌کرد، اغلب این تماس‌ها را در پلتفرم اجتماعی Discord پخش می‌کرد تا «دیگران را به تماشا و مشارکت تشویق کند». توافق نامه.

آقای گارسیا با تماس‌های سواتینگ برخورد می‌کرد که به دلیل استقرار تیم‌های پلیس SWAT در پاسخ به فریب‌کاری‌ها، «مانند سرگرمی» نامگذاری شد. اعلام جرم در مارس 2023 گفت.

در تماس‌های آقای گارسیا با مجری قانون، او اغلب به فیلمنامه‌های مشابهی تکیه می‌کرد و خود را قربانی یا شاهد خشونت خانگی شامل اسلحه و تجاوز می‌دانست.

دادستان فدرال گفت که او همچنین چندین قربانی زن را با تهدید به اعزام افسران مجری قانون به خانه هایشان هدف قرار داد اگر عکس های برهنه یا اطلاعات کارت اعتباری والدین خود را ارسال نکنند.

آقای گارسیا روز شنبه در بازداشت فدرال در سیاتل باقی ماند و قرار بود در 15 آوریل محکوم شود.

به گفته وزارت دادگستری، تهدید و حقه‌بازی با مواد منفجره تا 10 سال زندان و اخاذی تا دو سال حبس دارد. دفتر دادستانی ایالات متحده گزارش داد که دادستان ها موافقت کردند که بیش از چهار سال زندان را توصیه کنند.

هدر کارول، یک مدافع عمومی فدرال که نماینده آقای گارسیا است، بلافاصله به درخواست اظهارنظر در روز شنبه پاسخ نداد.

این توافق نامه چند هفته پس از آن صورت می گیرد که سیل دیگری از تماس ها و تهدیدهای جعلی به سازمان های مجری قانون در سراسر ایالات متحده مبنی بر اینکه مقامات دولتی را هدف قرار داده است.

در این ماه، ساختمان های کنگره ایالتی در کانکتیکات، گرجستان، هاوایی، کنتاکی، میشیگان، مینه سوتا، می سی سی پی و مونتانا پس از اینکه مقامات گفتند تهدیدهایی مبنی بر بمب دریافت کرده‌اند، تخلیه شده یا قرنطینه شدند.

این تماس‌ها مقامات دولتی مسئول دسترسی به رای‌گیری و رای‌گیری مربوط به تئوری‌های توطئه تقلب در انتخابات عمومی 2020 را هدف قرار دادند. قاضی رئیس دادگاه کلاهبرداری مدنی دونالد ترامپ در نیویورک نیز بود در خانه اش سوار شد. جمهوریخواهان برجسته نیز هدف قرار گرفته اند.

پدیده از swatting برخاسته از دنیای رقابتی بازی های آنلاین.

این حملات با کمک انجمن ها در اینترنت و سایت های استتار شده وب دارک انجام شده است. این انجمن ها از هزاران نفر از مدیران ارشد فناوری گرفته تا خانواده های بزرگ آنها نام می برند که می توانند هدف قرار گیرند و شماره تلفن همراه، آدرس خانه و سایر اطلاعات را ارائه دهند.

برخی حتی در مورد تکنیک‌هایی مانند تکنیکی که آقای گارسیا به کار گرفته است، برای برقراری تماس از طریق اینترنت که یک شماره تلفن را جعل می‌کند، بحث می‌کنند، بنابراین مقامات مجری قانون بر این باورند که تماس 911 از خانه هدف می‌آید.

علاوه بر استفاده از آن به عنوان ابزاری برای اخاذی یا تلافی سیاسی، مقامات هشدار داده اند که تماس های سواتینگ می تواند مرگبار باشد. در سال 2017، یک افسر پلیس در ویچیتا، کان، مردی را به ضرب گلوله کشت در حالی که به یک تماس اضطراری دروغین پاسخ می دهید.

در آن پرونده، تایلر باریس از لس آنجلس به جرم برقراری تماس جعلی اعتراف کرد و به 20 سال زندان محکوم شد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *