مسیر روشن” از انتخابات 88 می‌گوید/ معترضان هم این فیلم را ببینند – با بازی سام درخشانی، سمانه پاکدل



داستان این فیلم درباره وحید یک بسیجی ۳۷ ساله است که به عنوان متخصص نجوم به تازگی کشف بزرگی کرده,او برای جمعی از اعضای خارجی و متخصصین نجوم در حال توضیح است که سنگی شیشه پنجره را می‌شکند و بعد از برخورد با سر وحید او را مجروح می‌کند. سنگ در شلوغی‌های بعد از انتخابات توسط معترضین پرتاپ شده است. حمید برادر کوچک وحید دچار تردید و پشیمانی شده زیرا او در گروه معترضین بوده است. کشفیات وحید باعث می‌شود حسادت بعضی از بزرگان خارجی علوم نجوم را بر انگیزد و در نهایت اکتشافات او را می‌ربایند.

خلاصه فیلم سینمایی ایرانی مسیر روشن👆👆👆👆
مسیر روشن” از انتخابات 88 می‌گوید/ معترضان هم این فیلم را ببینند – با بازی سام درخشانی، سمانه پاکدل | Masire Roshan Full Movie
—————————————————————————————————-
About Film Irani Masire Roshan
The story of this film is about Vahid, a 37-year-old who recently made a great discovery as an astronomy expert. He is explaining to a group of foreign members and astronomy experts that a stone broke the window glass and after hitting Vahid’s head, he was injured. he does. Stones have been thrown by protesters during post-election crowds. Hamid, Vahid’s younger brother, has doubts and regrets because he was in the group of protesters. Vahid’s discoveries aroused the jealousy of some foreign scholars of astronomy and eventually they stole his discoveries.
—————————————————————————————————-
درباره فیلم جنجالی مسیر روشن – انتخابات 88
حسن آخوندپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقایع بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 88 که برای فیلم “مسیر روشن” انتخاب کرده است، گفت: در سال 88 به خصوص بعد از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، همانطور که همه می دانند و باور دارند، اتفاقات منحصر بفردی در کشور اتفاق افتاد. مردم کشوری که برادری و برابری را چند دهه است همیشه و همه جا تجربه کرده بودند به یکباره فضای سیاسی و اجتماعی کشورشان دست‌خوش حوادثی شد که همان برادرها در خیابان به جان هم افتادند و به خوراک رسانه ای جهان تبدیل شدند.

وی ادامه داد: در پی این حوادث عده ای هم قاطعانه به دنبال سوء استفاده و ماهی گرفتن از آب گل آلود بودند. تمامی اینها یک اتفاق بزرگ دراماتیک برای یک نظام محکم و قدرتمند است و یک فیلمساز هم به دنبال چنین حوادثی است چون پایه و اساس هنرهای نمایشی به وقوع پیوستن یک اتفاق دراماتیک است بنابراین به نظر من هر فیلمسازی که به ژانر سیاسی با هر نوع نگاهی علاقه داشته باشد به سمت اتفاقات سال 88 می رود.
—————————————————————————————————-

Subscribe for More Videos: https://www.youtube.com/@TPMovies/videos
📌❌ 👈کانال تلگرام مارو یادتون نره سابسکرایب کنین، براتون لینک محتواهای جدیدمون رو اونجا منتشر خواهیم کرد https://t.me/Tpm_movies 👉❌📌
—————————————————————————————————-

عوامل فیلم سینمایی ایرانی مسیر روشن
کارگردان: حسن آخوندپور
نویسنده: مهدی سجاده چی
تهیه کننده: حسن آخوندپور
سال ساخت: 1391
—————————————————————————————————-
بازیگران فیلم مسیر روشن – کامل
سام درخشانی، سمانه پاکدل، حسین سلیمانی، زهره حمیدی ، فریبا امینیان ، علیرضا رئیسی ، سروش طاهری ، سعید ولی زاده
—————————————————————————————————-
#سام_درخشانی
#سمانه_پاکدل
#حسین_سلیمانی
#انتخابات88
#مسیر_روشن_فیلم_ایرانی
#Top_Persian_Movies
#FilmIrani
#Film_Irani
#مسیر_روشن_فیلم_سینمایی
#مسیر_روشن_سام_درخشانی
#سام_درخشانی_فیلم
#تظاهرات88

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *