معرفی برنامه Photo Lab؛ با هوش مصنوعی از خودتان عکس‌های دلخواه بسازید

ظهور هوش مصنوعی باعث ه مدل‌ها و ابزارهای متفاوتی ساخته شوند هرکدام قابلیت‌های منحصر‌‌فرد خود را دارند. در مطلب از دیجیاتو سراغ برنامه Photo Lab Picture Editor & Art می‌رویم با کمک هوش مصنوعی می‌تواند تصاویر جذابی براساس چهره شما بسازد.

معرفی برنامه Photo Lab Picture Editor & Art

برنامه اندروید Photo Lab Picture Editor & Art توسط Linerock Investments LTD در گوگل پلی منتشر ه و تاکنون هیچ نسخه‌ای از آن برای سیستم‌عامل iOS منتشر نه . برنامه ‌صورت کاملاً رایگان قابل دانلود و فاده ؛ هرچند در طول کارن با آن تبلیغات نسبتاً زیادی نمایش داده می‌شود.

با کمک برنامه می‌توانید عکس‌های خودتان را با طیف گسترده و متنوعی از فیلترهای تصویر ویرایش تا ‌عنوان یک خروجی، تصویری از خود در قالب یک کاریکاتور با موضوعات مختلفی ه باشید.

ازجمله قابلیت‌های ویرایشگر عکس هوش مصنوعی می‌توان امکان اضافه‌ن متن روی عکس‌ها، وجود بیش از 500 افکت متنوع، امکان ساخت عکس‌های کلاژ، امکان طراحی کارت پستال و درنهایت ‌اشتراک‌گذاری عکس‌ها در شب‌های اجتماعی اشاره . البته باید اشاره خروجی نهایی همراه با یک واترمارک ارائه می‌شود برای حذف آن باید اشتراک برنامه را خریداری ه یا از نسخه‌های ماد‌ه موجود در ترنت فاده .

نحوه کار با برنامه Photo Lab Picture Editor & Art

کارن با برنامه Photo Lab Picture Editor & Art نسبتاً ساده . در ادامه، ساخت تصویر با هوش مصنوعی برنامه را شما آموزش خواهیم داد.

در صفحه اصلی برنامه (تصویر بالا) پنج فید وجود (‌ترتیب از ر چپ) شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پروفایل
  • Looklab آزمایشگاه هوش مصنوعی آن محسوب می‌شود و با آن می‌توانید تصاویر خود را تغییر دهید.
  • Feed در آن جدیدترین و برترین طراحی‌ها همراه با گزینه‌های پرطرفدار نمایش داده می‌شود.
  • فید موضوعی اکنون با توجه نزدیک‌ن هالووین، طراحی‌های هالووین را نمایش می‌دهد.
  • دسته‌‎بندی شامل فیلترهای مختلف برنامه در دسته‌بندی‌های متفاوتی می‌شود.

با انتخاب گزینه Looklab وارد آزمایشگاه هوش مصنوعی برنامه خواهید و می‌توانید تصویر خودتان را در آن ویرایش .

پیش از هرچیز باید عکس خود را در برنامه بارگذاری . برای کار می‌توانید از دوربین فاده یا عکس‌های موجود در گالری خود را آپلود . ما برای تست قابلیت ابتدا از دوربین فاده یم و سپس برنامه ‌طور خودکار در دسته‌بندی‌های مختلفی ازجمله «سالنامه من»، «طرح شغلی» و «ورزشی» چندین تصویر برای ما ساخت.

همچنین برای تصاویر ساخته‌ه خود می‌توانید گزینه‌هایی مانند رنگ و حالت مو را نیز تنظیم . عنوان مثال، تصاویر زیر با کمک هوش مصنوعی ابزار براساس تصویر شخصی نویسنده مطلب ساخته ه‌اند:

همین ترتیب از عکس‌های موجود در گالری خود نیز می‌توانید فاده . عنوان مثال، ما تصویری از ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و مالک ایکس را برنامه دادیم و تصاویر زیر براساس چهره ثروتمندترین فرد جهان خلق ه :

دانلود برنامه Photo Lab Picture Editor & Art

همان‌طور گفتیم، برنامه Photo Lab Picture Editor & Art درحال‌حاضر فقط برای سیستم‌عامل اندروید منتشر ه از طریق باکس زیر می‌توانید آن را دانلود :

سازنده:
Linerock Investments LTD
قیمت:
رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
دسته بندی:
undefined
سیستم عامل:
اندروید
حجم:
27 مگابایت
زبان:
undefined

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *