معرفی کتاب «مربع‌های قرمز» در برنامه «کتاب دوست» رادیو جوان

سجاد احمدی سردبیر برنامه «کتاب دوست» رادیو جوان، در گفتگو با میزان درباره محتوای این برنامه رادیویی بیان کرد: ما در برنامه «کتاب دوست» به معرفی و خوانش کتاب‌ها، معرفی مشاهیر، انتشاراتی‌ها و البته دانستنی‌های دنیای کتاب می‌پردازیم. 

وی در ادامه افزود: این برنامه که نتیجه زحمات دهه هشتادی‌هاست، هر چند هفته یک بار به معرفی کتاب‌هایی که رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی تقریظی بر آن‌ها نوشته‌اند، می‌پردازد. 

سردبیر برنامه «کتاب دوست» درباره معرفی کتاب «مربع‌های قرمز» اشاره کرد: امروز قرار است در این برنامه به معرفی کتاب «مربع‌های قرمز» نوشته زینب عرفانیان بپردازیم که شامل خاطرات شفاهی حاج‌حسین یکتا از دوران کودکی تا پایان دفاع مقدس است و همچنین رهبر معظم انقلاب درباره این کتاب، تقریظ را منتشر کردند. 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب، در تقریظ خود از این کتاب، آن را شیرین و جذاب توصیف کرده و نقطه قوت آن را در یاد شهدا و حضور ملکوتی آنان می‌داند. همچنین، ارادت نویسنده به حاج میرزا علی احمدی را نیز برجسته می‌داند. 

سجاد احمدی سردبیر برنامه «کتاب دوست» عنوان کرد: توصیه می‌شود علاقه‌مندان به زندگی و فعالیت‌های حاج‌حسین یکتا کتاب «مربع‌های قرمز» را مطالعه کنند. این اثر، با استفاده از خاطرات شفاهی و تجربیات حاج‌حسین یکتا، یک سفر پرماجرا و پراحساس در دوران جنگ را به خوانندگان هدیه می‌دهد. 

وی در پایان درباره تعامل دهه هشتادی‌ها خاطرنشان کرد: اکبر دسترنج به خوانش برخی از متن‌های کتاب‌ها می‌پردازد و مهرداد شاملی و امیرحسین علی‌نیافرد به معرفی کتاب‌ها و مبارکه فلاح طلب به معرفی انتشاراتی‌ها می‌پردازند. همچنین در این برنامه، زهرا روستا به معرفی مشاهیر می‌پردازد. 

برنامه رادیویی «کتاب دوست» با سردبیری سجاد احمدی، تهیه‌کنندگی فاطمه شهبندی و گویندگی فاطمه یزدان‌دوست، هر هفته در روز‌های پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۴:۱۵ روی موج اف‌ام ردیف ۸۸ مگاهرتز از شبکه رادیویی جوان پخش می‌شود.

 انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *