مقامات می گویند زن توسط یک خرس در نزدیکی یلوستون کشته شده است

مقامات روز دوشنبه گفتند که یک زن توسط یک خرس در آخر هفته در مسیری در نزدیکی West Yellowstone، Mont. کشته شد و اشاره کردند که ردهای خرس گریزلی و یک توله خرس در نزدیکی محل حادثه پیدا شده است.

جسد این زن به نام آمی آدامسون، 48 ساله، اهل دربی، کان، روز شنبه در مسیر باترمیلک، هشت مایلی غرب یلوستون غربی، شهری با حدود 1200 ساکن که تقریباً یک مایل از پارک ملی یلوستون فاصله دارد، پیدا شد. مقامات گفتند که او زخم هایی داشت که با حمله خرس مطابقت داشت.

خانم آدامسون در زمان حمله در حال پیاده روی صبحگاهی یا دویدن در امتداد مسیر بود که به نظر نمی رسید شکارچی باشد. کلانتر شهرستان گالاتین گفت در روز دوشنبه.

اداره ماهی، حیات وحش و پارک های مونتانا در این باره گفت بیانیه ای در روز دوشنبه که یک کوهنورد جسد خانم آدامسون را پیدا کرده است. به گفته این اداره، او در طول برخورد با خرس تنها بوده است و هیچ گونه اسپری خرس یا سلاح گرم در محل پیدا نشد. هیچ خرسی پیدا نشده است.

تصویر

نقشه ای که بسته شدن اضطراری را برای منطقه ای در حدود 8 مایلی غرب یلوستون غربی نشان می دهد.اعتبار…جنگل ملی کاستر گالاتین

خرس گریزلی که هستند یک زیرگونه تحت حفاظت فدرال خرس‌های قهوه‌ای در تمام ۴۸ ایالت پایین‌تر تحت قانون گونه‌های در معرض خطر، در سراسر مونتانا پرسه می‌زنند. اداره ماهی، حیات وحش و پارک مونتانا در بیانیه‌ای اعلام کرد که جمعیت آنها در سال‌های اخیر در سراسر ایالت گسترش یافته است و در برخی موارد، گریزلی‌ها در مکان‌هایی که بیش از یک قرن بود دیده نشده بودند، از جمله در کوه‌های پریور، جایی که احتمالاً از اواخر دهه 1800 این گونه دیده نشده بود، مشاهده شده است.

این گسترش “چشم انداز بلندمدت پایداری جمعیت” را برای خرس ها افزایش می دهد، اما همچنین “چالش های جدیدی” برای مونتان ها ایجاد می کند زیرا حیوانات می توانند به اموال آسیب برسانند یا به مردم آسیب برسانند. بخش گفت.

مقامات به بازدیدکنندگان هشدار داده اند کهآگاه باشید“، نگرانی برخی از ساکنان را برانگیخته است، که مشاهدات بیشتری را گزارش کرده اند.

گریزلی ها بزرگتر از خرس های سیاه هستند و بزرگسالان وقتی روی پاهای عقبی خود پرورش می یابند بیش از هشت فوت می ایستند. میانگین وزن خرس گریزلی برای نرها 400 تا 500 پوند و برای ماده ها 250 تا 350 پوند است. و خرس ها می توانند تا 35 مایل در ساعت بدود.

ماه گذشته، بخش ماهی، حیات وحش و پارک های مونتانا پست هایی را منتشر کرد یک عکس بدون تاریخ خرس گریزلی که تقریباً به بلندی یک آلونک ایستاده است و پنجه های بلند و خمیده اش تکه های چوب را بریده است.

در این ماه، این وزارتخانه گفت که یک خرس گریزلی پس از “چند درگیری با مردم” در امتداد یک مخزن در شهرستان فلت هد، در حدود 380 مایلی شمال غربی یلوستون غربی، دستگیر و معدوم شده است. خرس گریزلی نر برای مردم “غذا و عادت” بود، بخش گفت، که معمولاً به این معنی است که خرس ها به دنبال غذا بوده یا از مردم تهیه کرده اند، اموال را تخریب کرده اند یا رفتار پرخاشگرانه ای نسبت به مردم نشان داده اند.

با این حال، حملات خرس گریزلی بسیار نادر است. از زمان تأسیس پارک ملی یلوستون در سال 1872، تنها هشت نفر توسط خرس‌ها در این پارک کشته شده‌اند که آخرین آن در سال 2015 بود. با توجه به خدمات پارک ملی. از سال 1979، 44 نفر توسط خرس گریزلی در این پارک مجروح شده اند که در این مدت بیش از 118 میلیون بازدید کننده داشته است.

این سرویس گفت: «بیش از افرادی که در پارک بر اثر غرق شدگی (125 حادثه) و سوختگی (پس از سقوط در چشمه‌های آب گرم، 23 حادثه) جان خود را از دست داده‌اند، نسبت به کشته شدن خرس‌ها.

با این حال، خطر واقعی است و مقامات چندین نکته را به مونتانی ها ارائه کرده اند: اسپری خرس را حمل کنید و بدانید که چگونه از آن استفاده کنید. در صورت امکان به صورت گروهی سفر کنید و برنامه ریزی کنید که در ساعات روز بیرون باشید. از مکان‌های لاشه و غلظت کلاغ‌ها و دیگر لاشخورها اجتناب کنید.

مقامات همچنین به ساکنان توصیه می‌کنند که مراقب نشانه‌های خرس‌ها مانند کنده‌های پاره شده و سنگ‌های واژگون، لاشه حیوانات تا حدی مصرف‌شده و خرس‌ها باشند. بازدیدکنندگان پارک یا مسیرهای پیاده‌روی نیز باید سر و صدا ایجاد کنند تا خرس‌ها را از حضور خود آگاه کنند، به‌ویژه زمانی که نزدیک نهرها می‌روند یا در جنگل‌های انبوه قدم می‌زنند.

نکته نهایی ساده است: “به خرس نزدیک نشوید.”

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *