منابع نظامی در عراق می‌گویند یک حمله هوایی دیگر از سوی نیروهای آمریکایی در منطقه…

منابع نظامی در عراق می‌گویند یک حمله هوایی دیگر از سوی نیروهای آمریکایی در منطقه تاجی در شمال بغداد روی داده و طی آن کاروان خودروهای حشد الشعبی هدف قرار گرفته است. حشد شعبی می گوید این حمله به کاروان تیم پزشکی این گروه صورت گرفته و بر خلاف گزارش های اولیه هیچ کدام از فرماندهان این گروه در جریان این حمله کشته نشده اند.
رویترز به نقل از منابع نظامی در بغداد گزارش کرده که دست کم 6 جسد سوخته در پی این حمله پیدا شده است و دو خوردو از سه خودرو متعلق به این گروه شیعه مورد حمایت ایران آتش گرفته‌اند.
به گزارش رویترز سه نفر دیگر هم در جریان این حمله به شدت زخمی شده‌اند.
[❗️آپدیت]:‌ خبرگزاری فارس که ابتدا به گزارش از شبکه المیادین نوشته بود گزارش های تایید نشده ای از کشته شدن شبل الزیدی، یکی از فرماندهان دیگر حشد شعبی در جریان این حمله حکایت دارد ساعتی بعد به نقل از گروه حشد شعبی گزارش کرد که این حمله به تیم پزشکی این گروه شبه نظامی بوده و در جریان آن هیچ کدام از فرماندهان ارشد این گروه کشته نشده‌ند.
bbcpersian
رادیوفردا:
نیوزویک: شش عضو حشد الشعبی در حمله پهپادی آمریکا در شمال بغداد کشته شدند
منابع مطلع به نشریه آمریکایی گفته‌اند، در جریان حمله پهپادی آمریکا به شبه نظامیان شیعه شش عضو حشد الشعبی، شبه نظامیان شیعه مورد حمایت ایران در بامداد شنبه در شمال بغداد کشته شدند.
مقام پنتاگون به این نشریه گفته‌اند حمله به مواضع کتائب امام علی در منطقه «التاجی» در شمال بغداد انجام شده است و احتمالا در این حمله کشته شده است.
گروه حشد الشعبی هم اعلام کرده است که در این حمله آمبولانس شبه نظامیان هدف قرار گرفته است.
RadioFarda_
حشد شعبی در بیانیه‌ای شایعه ترور شخصیت‌هایی نظیر شبل الزیدی،‌ حامد الجزایری [تصویر پایین]، رائد الکروی در شبکه‌های اجتماعی و برخی شبکه‌های ماهواره‌ای را تکذیب کرد.
isna

📡 @VahidOnline

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *