منابع پادکست، فیلم، آهنگ ،داستان و اخبار آلمانی که حتما باید بدونی | با این منابع آلمانیتو قوی کن



لینک کانال داستان آلمانی https://www.youtube.com/@Germanthroughstory-xs3sk/videos

درود دوستان عزیز، خیلی وقت ها میبینم که زبان آموزان در جستجوی منابعی هستند به غیر از کتاب درسی که بتونن باهاشون تمرین کنن اما در پیدا کردن این منابع آلمانی مشکل دارند. همونطور که میدونید وقتی زبان یادمیگیرید اگر فقط به کتاب های درسی اکتفا کنید اونطور که باید نتیجه نمیگیرید. درحالی که اگر از منابع دیگه استفاده کنید میتونید پیشرفت چشمگیری در یادگیری زبان آلمانی داشته باشید و علاوه بر این از یادگیری لذت میبرید.
یادتون باشه که شما با روشی که زبان رو یادمیگیرید میتونید این پروسه رو برای خودتون جالب و لذت بخش بکنید و این چیزیه که باعث میشه شما پیشرفت بهتری در یادگیری زبان داشته باشید.
من در بخش اول این ویدیو بهتون میگم که چطور باید منبع مناسب خودتون رو پیدا کنید و در بخش دوم بهتون منابعی رو در بخش های پادکست آلمانی، داستان آلمانی، موسیقی و آهنگ آلمانی، اخبار آلمانی و فیلم آلمانی معرفی میکنم. این منابع برای کسانی که در سطح آ۱ و آ۲ هستند مناسبتد اما در سطوح بالاتر هم میتونید در بعضی از این منابع متریال مناسب یادگیری آلمانی رو برای خودتون پیدا کنید.

Habt ihr euch auch manchmal gefragt, ob ihr euch als Lernende auf dem Niveau A1 und A2 vor allem auf Lehrbücher verlassen solltet.
Um das Deutschlernen interessant und abwechslungsreich zu gestalten, solltet ihr auch andere Materialien und Medien nutzen. Einige der interessantesten Quellen für das Deutschlernen auf dem Niveau A1 und A2 zeige ich euch in diesem Video.
Euer Wortschatz und euer Sprachgefühl werden sich entwickeln, wenn ihr viel auf deutsch lest und viel die deutsche Sprache hört.

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *