‌‌مناظره #مایک_پنس و #کامالا_هریس، معاونان دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا…

‌‌مناظره #مایک_پنس و #کامالا_هریس، معاونان دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چهارشنبه ۱۶ مهرماه در دانشگاه «یوتا» در سالت سیتی در ایالت یوتا برگزار شد.

مجری تنها مناظره معاونان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به عهده #سوزان_پیج، روزنامه‌نگار یو‌اس‌ای تودی بود.

این #مناظره با پرسش در خصوص شیوع ویروس کرونا و سیاست‌های دولت دونالد ترامپ برای مقابله با آن آغاز شد.

#کاملا_هریس در پاسخ به این پرسش با اشاره مرگ بیش ۲۰۰ هزار نفر بر اثر ابتلا به ویروس #کرونا از رویکرد دولت دونالد ترامپ در این زمینه به شدت انتقاد کرد.

مایک #پنس با دفاع از عملکرد دولت دونالد ترامپ در مواجهه با شیوع ویروس کرونا گفت، اقدام به موقع دولت ترامپ در بستن مرزها به مقابله با شیوع این ویروس کمک کرد در حالی که جو بایدن با این اقدام مخالفت کرد.

در بخش سیاست خارجی٬ کامالا #هریس از «سیاست انزواگرایانه » دولت ترامپ در طول بیش از سه سال و نیم گذشته انتقاد کرد و گفت، خروج ایالات متحده از توافقی مانند توافق هسته‌ای ایران ، برجام، باعث شد تا آمریکایی‌ها بیشتر در معرض خطر قرار گیرند.

اما مایک پنس از رویکرد دولت باراک اوباما و جو بایدن در قبال ایران انتقاد کرد و آنها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار در اختیار بزرگترین دولت حامی تروریسم در جهان قرار دادند.

مایک پنس ادامه داد آمریکا اینک پس از کشتن #قاسم_سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران امن تر است.

کامالا هریس در واکنش به این اظهارات مایک پنس به حملات موشکی ایران به پایگاه میزبان نیروهای آمریکایی اشاره کرد و گفت، شماری در این حملات مجروح شدند، اما دونالد ترامپ فداکاری نیروهای نظامی آمریکایی را نادیده می‌گیرد.

مجری در بخش دیگری در خصوص پذیرش نتیجه انتخابات ریاست جمهوری از سوی دو نامزد پرسید.

کاملا هریس گفت که جو بایدن ائتلاف گسترده ای از دموکرا‌ت‌ها، مستقل‌ها و جمهوریخواهان پدید آورده است که می‌تواند او را به پیروز برساند و رقیب را وادار به پذیرش خواهد کرد. وی در ادامه حمایت شماری از اعضای دولت جورج بوش و مقام‌های نظامی از جو بایدن اشاره کرد.

مایک پنس در پاسخ گفت با توجه به حمایت گسترده از دونالد ترامپ او قطعا به پیروزی خواهد رسید. وی همچنین به مشکلات در رای دادن از طریق پست اشاره کرد.

RadioFarda_
#Election2020

📡 @VahidOnline
نگاهی به سابقه مایک پنس و کاملا هریس
IranIntl

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *