مهاربندهای آسیب دیده شمال غربی اقیانوس آرام برای باران یخ زده، یخ و برف بیشتر

بخش‌هایی از شمال غرب این هفته از یک الگوی آب و هوای بی‌رحمانه رنج می‌بردند، با ترکیبی از بارش‌های زمستانی و دمای سرد که باعث قطع برق در اورگان شد و فرماندار ایالت حداقل برای یک شهرستان وضعیت اضطراری اعلام کرد. و پیش بینی ها هشدار می دهند که این بدبختی هنوز تمام نشده است.

بر اساس گزارش PowerOutage.us که داده‌های شرکت‌های خدمات شهری را در سراسر کشور جمع‌آوری می‌کند، تا اوایل چهارشنبه، نزدیک به 90000 مشتری در اورگان بدون برق بودند، عمدتاً در نیمه غربی این ایالت. اکثر خاموشی ها در شهرستان لین گزارش شده است، جایی که فرماندار تینا کوتک روز سه شنبه اعلامیه اضطراری صادر کرد.

خانم کوتک در بیانیه‌ای گفت: «کانتی لین در نتیجه شرایط طوفان زمستانی که در سراسر اورگان شاهد آن هستیم، آسیب زیادی دیده است. طبق KGW8، یک خبرگزاری محلی این اعلامیه به استان کمک خواهد کرد تا به منابع فدرال دسترسی پیدا کند.

در اعلامیه اضطراری خود، هیئت کمیساریای شهرستان لین خسارت شدید را ذکر کرد – قطعی گسترده برق، بسته شدن جاده‌ها، درختان و خطوط برق – ناشی از طوفان یخ. به گفته کمیسیونرها، تداوم دمای زیر صفر، که خطرات بهداشتی را برای ساکنان به همراه دارد، همچنین شرایط سفر چالش برانگیزی را برای کارکنان فوریت های پزشکی ایجاد کرده است.

چندین شهرستان دیگر اطراف، از جمله شهرستان واشنگتن، همچنین اعلامیه های اضطراری محلی صادر کرده اند.

هیچ نشانه ای از بهبود در پیش بینی فوری در سراسر شمال غرب اقیانوس آرام وجود ندارد، طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور.

بیش از سه میلیون نفر در شمال غربی اورگان در روز چهارشنبه تحت هشدار طوفان یخ قرار گرفتند، در حالی که بیش از 12 میلیون نفر از واشنگتن تا شرق مونتانا، و تا جنوب کلرادو، تحت توصیه هواشناسی زمستانی بودند.

پیش‌بینی‌کنندگان سرویس هواشناسی روز چهارشنبه سیستمی را ردیابی می‌کردند که مسئول بارش باران یخ‌زده قابل توجهی در منطقه پورتلند بود. انتظار می رفت این سیستم تا صبح با احتمال زیاد انباشته شدن یخ کاهش یابد. سپس برف سنگین کوهستانی را در سراسر شمال غربی داخلی پخش خواهد کرد. آبشارها و صخره های شمالی می توانند اثرات طوفان های زمستانی متوسط ​​تا شدید را ببینند.

سپس یک سیستم طوفانی دوم به سرعت در منطقه مستقر می شود و یک دور دیگر از رطوبت اقیانوس آرام را در پنجشنبه و جمعه هدایت می کند.

بسیاری از ایالات متحده و کانادا به دلیل آب و هوای نامناسب شروع سال سرد و خطرناکی را تجربه کرده اند. خوانش سرمای باد به طور قابل ملاحظه ای به زیر صفر سقوط کرد در برخی شهرها در تعطیلات آخر هفته در شمال غرب، بادهای شدید درختان را فرو ریخت، خانه ها، اتومبیل ها و سایر اموال را در هم کوبید. این طوفان مقصر حداقل 9 مرگ – بر اثر سقوط درختان، آتش سوزی یا هیپوترمی – در منطقه پورتلند است. به نقل از The Oregonian.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *