مورایس: نیمه دوم مقابل پیکان عالی بودیم/ آدمی نیستم که پیش‌بینی کنم

خبرگزاری میزان – ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پس از دیدار با پیکان در هفته چهارم لیگ برتر، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*با حریف خیلی خوبی روبه‌رو بودیم، تیم ما کار بسیار زیادی را برای بردن باید انجام می‌داد. به بازیکنانم تبریک می‌گویم، مخصوصا در نیمه دوم تلاشی دوبرابر انجام دادند چون ما یک یار کمتر داشتیم. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. با تیم خیلی خوبی بازی کردیم، پیکان سریع و جنگنده بود و سخت هم تلاش کرد. 

*آیا عمق خط دفاعی تیم سپاهان پاشنه آشیل آنها‌ست؟ نگران نیستم چون می‌دانم چه کار می‌کنیم. برخی زمان‌ها از این اتفاق پیش می‌آید. کارمان را با آرامش داریم انجام می‌دهیم. ما می‌دانیم که کامل نیستیم.

*تیم فوتبال سپاهان سال قبل کاری را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم و امسال ادامه راه سال قبل است. سال گذشته سپاهان قهرمان نشد، امسال می‌دانیم کجا هستیم، ولی نمی‌دانیم قرار است در کجا فصل را به پایان برسانیم. آدمی نیستم که پیش‌بینی کنم و بگویم در پایان فصل کجا قرار می‌گیریم. امسال بازیکنان همکاری بهتری انجام می‌دهند و سازماندهی خوبی داریم.

*می‌دانیم چه کار باید انجام دهیم. پیکان از انرژی زیادی برخوردار بود و هر تیمی نمی‌تواند به این شکل پرس کند. ما باید عادت کنیم با این چالش‌ها چطور روبه‌رو شویم. شخصیت ما طوری بود که بازی باخته را برگردایم و با یک بازیکن کمتر برنده شویم. بازیکنان ما از شخصیت بالایی برخوردار هستند و باید به‌عنوان مربی از رفتاری که نشان دادند، تشکر کنم.

*کاوه رضایی بازیکن خوبی است، اما متاسفانه ۶ ماه بازی نکرده بود، حیف بود امروز نداشتیم و می‌توانست به تیم کمک کند، اما با مصدومیت مواجه شد.

*همیشه چالش‌ها مشکل نیستند. چالش‌ها چیزی هستند که ما باید با آن روبه‌رو شویم. نمی‌توانیم از خواب بیدار شویم و به مسائل اعتراض کنیم. به نظرم باید بیدار شویم و به این فکر کنیم که چگونه می‌توانیم بهتر شویم. به همه بازیکنان اعتماد دارم و کاری می‌کنم تا بازیکنان آماده باشند و هر لحظه که وقتش برسد به تیم کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *