میلواکی، صحنه اولین رقابت هشت نامزد جمهور‌ی‌خواه؛ ترامپ در مناظره شرکت نکرد

در اولین مناظره نامزدهای جمهوری‌خواه برای کسب عنوان «کاندیدای اصلی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴» هشت نامزد، از جمله ران دسنتیس، فرماندار فلوریدا و تیم اسکات، سناتور آمریکایی، در شهر میلواکی در مقابل هم قرار گرفته‌اند.

به گزارش رویترز پس از اینکه دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز، تصمیم گرفت از حضور در این مناظره صرف نظر کند، انتظار می‌رود جمهوری‌خواهان حملات خود را روی ران دی‌سنتیس فرماندار فلوریدا به عنوان «دارنده دومین رای در نظرسنجی‌ها پس از ترامپ» متمرکز کنند.

رویترز نوشت این مناظره قبل از «تسلیم برنامه‌ریزی شده» ترامپ در ایالت جورجیا به دلیل اتهامات مربوط به لغو انتخابات ۲۰۲۰ برگزار می‌شود.

در حالی‌که مایک پنس، معاون رئیس جمهوری سابق ممکن است، ترامپ را به چالش بکشد کریس کریستی، متحد سابق ترامپ ـ که حالا تبدیل به منتقد شده ـ ممکن است در این مناظره حملات شدیدی را علیه ترامپ ترتیب دهد.

همچنین بر پایه این گزارش، با وجود اختلافات احتمالی، نامزدها ممکن است از «انتقاد مستقیم به ترامپ» برای حفظ و بدست آوردن آرای هوادارانش، اجتناب کنند.

همزمان پویش انتخاباتی ران دی‌سنتیس انتظار دارد در مناظره امشب با انتقادهای شدیدی از سوی راماسوامی و کریستی روبرو شود.

بر اساس آمار، در آخرین نظرسنجی، ۴۷ درصد از جمهوری‌خواهان از ترامپ حمایت کردند و رای دی‌سنتیس به ۱۳ درصد کاهش یافته است، در حالی که رای سایر نامزدها هنوز تک رقمی است.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *