ناگفته‌هایی از عملیات تروریستی داعش در مجلس/همکاری منافقین با همراه یکی از نماین…

ناگفته‌هایی از عملیات تروریستی داعش در مجلس/همکاری منافقین با همراه یکی از نمایندگان

پس از گذشت ۶ سال از حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی، برای اولین بار، جزئیات جدیدی از ابعاد این ماجرا در خبرگزاری تسنیم منتشر شد:
🔹پیش از این حمله تروریستی در ۱۷ خرداد سال ۹۶، گروهک منافقین از طریق جاسوسی، نقشه‌های ورود و خروج ساختمان‌های مجلس را بدست آورده و در اختیار داعش قرار داده و همچنین طراحی عملیات تروریستی را بر عهده داشته است.
🔹عوامل منافقین اطلاعات مربوط به ساختمان‌ها و مسیرهای ورود و خروج به مجلس را از طریق ارتباط با یکی از کارکنان مجلس بدست آورده و برای اجرای عملیات در اختیار داعش قرار دادند.
🔹فرد مرتبط با منافقین، از همراهان یکی از نمایندگان مجلس بوده که از طریق فضای مجازی با این گروهک تروریستی مرتبط شده و اطلاعات طبقه بندی شده را در اختیار آنها قرار داده بود.
🔹وی که هم اکنون در بازداشت دستگاه‌های امنیتی قرار دارد، در اعترافاتش گفته که نقشه کامل مجلس را در اختیار سرپل منافقین قرار داده است.
🔹مدت کوتاهی بعد از ارائه نقشه راه‌های ورود و خروج مجلس و اطلاعات مربوط به سطح حفاظت و تعداد محافظین هر درب، عملیات تروریستی داعش در مجلس انجام گرفت که منجر به شهادت و مجروحیت ۲۲ تن از هموطنان شد.
🔹اعترافات این عنصر مرتبط با منافقین در مورد ارائه اطلاعات ساختمان‌های مجلس به زودی برای عموم منتشر خواهد شد
📌 @parsine

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *