نسل جدید عینک هوشمند متا با امکان ضبط ویدیو و ترجمه معرفی + ویدیو

اولین عینک با هوش مصنوعی متا رونمایی . نسل جدید عینک هوشمند متا دیگر Stories نامیده نمی‌شوند وRay-Ban Meta نام دارند. در مقایسه با نسخه اصلی، نسل جدید عینک هوشمند متا بسیار شیک‌تر و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان توانایی ضبط ویدیو و ترجمه همزمان اشاره .

با عینک می‌‌توانید بدون دخالت دست با هوش مصنوعی تعامل . هوش مصنوعی عینک می‌تواند بفهمد چه چیزی نگاه می‌ و سوالات شما پاسخ دهد. برای مثال می‌توانید از عینک بپ چه ساختمانی یا علامت معنای چیست. یا چگونه شیر آبی چ می‌کند را تعمیر کنم و هوش مصنوعی عینک شما یک راهنمای قدم قدم بدهد.

مشخصات عینک هوشمند متا

عینک هوشمند Ray-Ban Meta دارای صدای یافته و از اسپیکرهای سفارشی ره می‌برد حدود 50 درصد بلندتر هستند و برای موسیقی، تماس و پادکست باس بیشتری را ارائه می‌کنند. متا می‌گوید کاربران حتی می‌توانند در شرایط پر سروصدا و ترافیک صدای آن را بشنوند. میکروفون‌های دستگاه نیز ‌روز ه . پنج میکروفون در اطراف شاسی آن کار گرفته ه یکی از آن‌ها در نزدیکی بینی قرار می‌گیرد و صدای شما را در سریع‌ترین زمان ممکن می‌تواند ضبط کند. برای مقایسه، Ray-Ban Stories فقط یک میکروفون .

عینک هوشمند متا دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض می‌تواند ویدیوهای 1080p حداکث 60 ثانیه‌ای ضبط کند. همچنین با کمک آن می‌تواند در فیسبوک یا ستاگرام لایو برگزار مطمئنا ویژگی برای «تولیدکنندگان محتوا» جذاب خواهد . البته زمانی عینک در حال ضبط ویدیو ، یک چراغ سفید روی آن روشن می‌شود تا موضوع دیگران اطلاع‌رسانی شود.

از دیگر مشخصات آن می‌توان پردازنده اسنپدراگون AR1 نسل 1 و گواهی مقاومت IPX4 در برابر پاشش آب اشاره . عینک‌های جدید فقط 4 تا 6 ساعت عمر باتری دارند، اما متا می‌گوید کیس همراه می‌تواند آن‌ها را تا 8 بار شارژ کند.

در حال حاضر می‌توانید عینک هوشمند Ray-Ban Meta را با قیمت 300 دلار پیش خرید و از 17 اکتبر (25 مهر) ‌طور رسمی وارد بازار می‌شوند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *