نسل سوم اپل پنسل احتمالاً سری‌های مغناطیسی قابل تعویض خواهد

اپل روی نسل سوم اپل پنسل کار می‌کند و طبق شایعه‌ای جدید، محصول از سری‌های مغناطیسی قابل تعویض پشتیبانی می‌کند. هرکدام از سری‌ها می‌توانند برای کارهای مختلفی فاده شوند.

نسل اول و دوم اپل پنسل از یک سری فاده می‌کنند پس از خراب‌ن می‌توان آن را تغییر داد. البته چندین سری قابل تعویض هم برای قلم‌ها توسعه پیدا ه‌اند می‌توان از طریق آن‌ها عمل اپل پنسل را داد؛ اما سری‌ها توسط شرکت‌های شخص ثالث ایجاد ه‌اند.

نسل سوم اپل پنسل با سری‌های قابل تعویض

نسل سوم اپل پنسل

یکی از منابع دنیای فناوری نام «ماجین بو» با انتشار یک پست در شب اجتماعی ایکس مدعی ه اپل پنسل 3 از سری‌های قابل تعویض مغناطیسی ره می‌برد از طریق آن می‌توان نحوه عمل اپل پنسل را تغییر داد.

منبع ادعا ه تغییر برای عمل قلم اپل در کارهایی مانند کشیدن نقاشی و طرح‌های فنی صورت می‌گیرد. درحالی‌ ماجین بو تفاوت ضخامت سری‌ها اشاره ه ، اما احتمال هم وجود اپل برای سری‌های قلم خود از جنس‌های مختلفی فاده کند. با فاده از فرد مغناطیسی، سری قلم در مقایسه با فرد کنونی راحت‌تر تعویض می‌شود.

شایعه اخیر با پتنت‌های گذشته در یک را قرار می‌گیرد. در پتنت‌ها تغییر عمل قلم متناسب با سری آن اشاره ه . می‌تواند ‌معنای فاده از سنسورهای مختلف در سری قلم برای عملهای مختلف مانند اندازه‌گیری میزان رنگ با.

درحالی‌ شایعات نسبتاً کمی درباره نسل سوم اپل پنسل منتشر ه ، چند سالی می‌شود اپل قلم خود را ‌روزرسانی نه . نسل اول اپل پنسل در نوامبر 2015 و نسل دوم آن در نوامبر 2018 معرفی . بنابر باید منتظر معرفی اپل پنسل ۳ در آینده نه‌چندان دور باشیم.



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *