نشانه های باز بودن چشم سوم شما



از گنج درونتان چه می‌دانید؟ آیا می‌دانید وسط پیشانی شما نیرویی وجود دارد که با آن می‌توانید به قدرت‌هایی خارق‌العاده برسید؟ غده صنوبری، گنج نهفته‌ای است که در نزدیکی هیپوتالاموس قرار دارد و کنترل وظایف حیاتی بدن و روح آدمی را عهده دار است. این غده به عنوان چشم سوم شناخته شده است و توسط معنویت‌گراها به عنوان ابزاری برای دستیابی به خود برتر، آگاهی جمعی که ما را به کل متصل می کند و گذرگاهی به سوی بایگانی آکاشیک شناخته می شود.
هنگامی که این غده فعال شود، چشم سوم گشوده خواهد شد. با بازشدن چشم سوم، تمایلات روانی، احساسات متافیزیکی، ارتجاعات ذهنی، شناخت از خود، دانش معنوی، انرژی و خیلی از چیزهای دیگر درونی و ارتباط با بیرون از انسان تغییر خواهد کرد.
آیا چشم سوم شما باز است؟ ممکن است! برای آنکه بدانید غده صنوبری شما درست کار کرده و چشم سومتان را باز کرده است یا نه، باید به نشانه‌هایی توجه کنید. در این ویدئو درباره این نشانه‌ها با شما سخن می‌گوییم.

داشتن احساس نسبت به چیزهایی که نمی‌توان آن ها را دید
چشم‌ سوم کمک‌تان می‌کند چیزهایی را ببینید که قابل دیدن نیستند. اگر چشم سوم‌تان باز باشد می‌توانید آینده را واضح‌تر ببینید و درک شهودی‌تان به‌طور قابل ملاحظه‌ای قوی‌تر می‌شود. از تجربیات‌تان بیش‌تر بهره می‌برید و مشکلات را زودتر احساس می‌کنید.

احساس یگانگی دارید
آجنا به شما توانایی این را می‌دهد تا به طور عینی یگانگی در همه چیز را ببینید. توانایی دسترسی به حالت هایی فراتر از آگاهی و ابعاد دیگر را کسب میکنید؛ هیچ جدایی و تفاوتی بین شما و دیگران، بین ناظر و مشاهده‌شونده، بین فردی و جمع و بین خالق و مخلوق به وجود نمی‌آید. این موضوع در طی چند مرحله اتفاق می‌افتد و معمولا به باز شدن و گسترش چاکرای تاجی منتهی می‌شود. هنگامی که دانش شما نسبت به بدن تان افزایش می‌یابد به کشف خودتان می‌رسید و ناگزیر خود را از سایرین جدا حس می‌کنید. اما وقتی که یک آگاهی نامحسوس و ظریف در شما ظهور می‌کند دیگر خودتان را جدا از سایرین نمی‌بینید و خود را همچون بقیه افراد تجربه می‌کنید.

#چشم_سوم #باز_کردن_چشم_سوم #عرفان

——————————————————————————————-
For any copyright issues please first contact this email:
farsitube.channel@gmail.com

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *