نظرسنجی و امکان ارسال فایل GIF

شب اجتماعی تردز متعلق متا اخیراً قابلیت‌های ایجاد نظرسنجی و ارسال فایل‌های GIF را برای کاربران خود فراهم ه . همچنین «آدام موسری»، رئیس ستاگرام فاش شرکت در حال آزمایش امکان نمایش تعداد بازدید پست‌های Threads و همچنین قابلیت پین‌ن پست‌ها در پروفایل کاربران و پاسخ‌های ثبت‌ه .

قابلیت نظرسنجی و ارسال فایل GIF هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته و «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا برای نمایش ویژگی‌ها در یک پست از GIF فاده ه و در پست دیگری یک نظرسنجی برگزار ه . هرچند دو قابلیت جدید نسبتاً جزئی هستند، اما اضافه‌ن آن‌ها تردز ‌عنوان رقیب ایکس (توییتر) قابل‌توجه .

قابلیت‌های جدید تردز

نظرسنجی زاکربرگ شامل سه گزینه می‌شود (در حال حاضر حداکثر می‌توان از چهار گزینه فاده ) و همچنین تایمری زمان پایان‌یافتن آن را نشان می‌دهد. علاوه بر تعداد کل رأی‌های ثبت‌ه نیز در آن مشخص . با حال برای دیدن نتایج نظرسنجی باید در آن شرکت . همچنین تردز پس از پایان نظرسنجی، نتیجه آن را کاربران شرکت‌کننده اعلام می‌کند.

همانطور در تصاویر بالا نیز قابل مشاهده ، ارسال فایل‌های GIF نیز از طریق GIPHY در شب اجتماعی ساده‌تر ه .

همچنین موسری در یکی از پست‌های خود کار روی قابلیت نمایش تعداد بازدید پست‌ها و پین‌ن برخی پیام‌ها اشاره ه . قابلیت‌ها نیز چندان جدید نیستند و شب اجتماعی ایکس تاکنون آن‌‌ها را برای کاربران خود فراهم ه .

تردز در ژوئیه گذشته راه‌اندازی و متا تاکنون از پیشرفت آن راضی ه . زاکربرگ اخیراً فاش ه اپلیکیشن در حال حاضر تقریباً 100 میلیون کاربر فعال ماهانه و احتمالاً طی سال‌های آینده، تعداد کاربران فعال ماهانه برنامه بتواند 1 میلیارد نفر برسد. همچنین اخیراً قابلیت ویرایش و انتشار پست‌ صوتی در تردز فراهم ه .

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *