نمایش اجساد فرازمینی‌ها در کنگره مکزیک رونمایی از دو جسد که ادعا می‌شد متعلق به…

👽 نمایش اجساد فرازمینی‌ها در کنگره مکزیک

📣 رونمایی از دو جسد که ادعا می‌شد متعلق به بیگانگان فضایی هستند، در روز ۲۱ شهریور ۱۴۰۲، در کنگره مکزیک توجه بسیاری از رسانه‌ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت.

🔹 در این برنامه، که در کنگره مکزیک (اما نه در صحن اصلی پارلمان و در جلسه رسمی مجلس) برگزار شد، هایمه ماوسان روزنامه‌نگار مکزیکی، پس از ادای سوگند، دو پیکر «موجود غیرانسانی منتسب به بیگانگان فضایی» را نمایش داد.

🔹 هایمه ماوسان در جلسه گفت که این دو «بیگانه» توسط دانشمندان دانشگاه مستقل ملی مکزیک (UNAM) بررسی شده‌اند و آن‌ها توانسته‌اند DNA این موجودات را به‌دست بیاورند.

🔹 در این جلسه سی‌تی‌اسکن این موجودات نشان داده‌شد و ادعا شد که در داخل یکی از این پیکرها سه «تخم» پیدا کرده‌اند. همچنین هر دو پیکر ایمپلنت‌هایی از فلزات بسیار نادر از جمله اوسمیوم دارند.

🔹 جولیتا فیرو اخترفیزیکدان مکزیکی و استاد دانشکده علوم دانشگاه UNAM، ادعای مطرح‌شده را بی‌اساس خواند و موسسه اخترشناسی دانشگاه UNAM ادعای ماوسان را تکذیب کرد.

🔹 دانشکده فیزیک دانشگاه UNAM در بیانیه‌ای اعلام کرد سال ۲۰۱۷ آزمایشگاه LEMA تنها «مقدار نیم‌گرم ماده از بافت مغز و پوست» را سن‌سنجی کربن ۱۴، کرده‌است.

🔹 این موسسه اعلام کرد هرگونه اطلاعاتی که حاکی از مشارکت LEMA در هر فعالیتی غیر از سن‌سنجی کربن ۱۴ باشد، نامعتبر است.

🔹 شواهد نشان داده که این جسد مومیایی شده، در حقیقت، قطعاتی از استخوان‌های مختلف انسان و حیوان است که به‌طور نه‌چندان دقیقی در کنار هم قرار گرفته‌اند.

🔹 هایمه ماوسان پیش از این ادعاهایی در مورد بیگانگان شبیه حادثه رازول و بیگانگانی با جمجمه و انگشتانی کشیده را منتشر کرده‌بود که آنها نیز توسط کارشناسان تکذیب شده‌بودند.

🔹 این اجساد توسط قاچاقچیان عتیقه که در منطقه نازکا (جنوب کشور پرو) کار می‌کردند، کشف شده و ماوسان تایید کرده که برای آزمایش روی آنها و نمایش آنها، به قاچاقچیان پول پرداخت کرده‌است.

👈 در فکت‌نامه بخوانید

👈 در تلگرام بخوانید

@Factnameh

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *