نه از دولت و نه دولت قبلی، تسهیلاتی دریافت نیم

کمپانی تسکو در نشست خبری ۹ مهرماه ۱۴۰۲، ضمن اعلام برنامه‌های خود برای جوان‌سازی هویت برند تسکو گیم، تأکید هیچ‌گاه تسهیلاتی از دولت دریافت نه .

«جمال جعفری»، مدیرعامل تسکو، در نشست اعلام تسکو بیش‌ازپیش روی بازار محصولات گیمینگ تمرکز و می‌خواهد با روی جدیدی توجه گیمرها را خود جلب کند. «حمید محمدی‌پور»، مدیر مارکتینگ تسکو، ضمن تأکید بر ارزش ۱۷۹ میلیارد دلاری صنعت بازی‌های ویدیویی، اعلام آن‌ها ‌دنبال جوان‌سازی برند تسکو هستند و می‌خواهند محوریت فعالیت‌هایشان را روی گیم قرار دهند. آن‌ها می‌خواهند در سایر بخش‌های مرتبط با گیمینگ نیز فعال باشند؛ چه با حضور در نمایشگاه‌های مختلف، چه از طریق اسپانسرینگ و چه از طریق تولید محتوای رسانه‌ای و کاربرساز.

در ادامه «سعید حسینی»، مدیر بخش گیم تسکو، روی یک جمله تأکید : «مسیر تسکو و تسکو گیم را از هم جدا .» گفته حسینی، تسکو گیم روند متفاوتی از دیگر محصولات شرکت خواهد و کمپانی ‌دنبال بالابردن تنوع محصولاتشان درزمینه گیم . او همچنین گفت تسکو ‌دنبال کیفیت و درعین‌حال می‌خواهد کالایی تولید کند عموم مردم بتوانند از آن فاده کنند.

حسینی سپس از چند آمار و ارقام درباره عمل تسکو در بازار گفت. طبق ادعای او، تسکو گیم تقریباً ۱۰ تا ۱۱ درصد از سهم بازار را از محصولات گیم . ‌طور دقیق‌تر، موس‌های برند ۱۶ درصد بازار و کیبوردهای آن‌ها ۱۴ درصد سهام بازار را در اختیار دارند. ضمناً در ادامه تأکید شرکت در ۱۳ ان ایران خدمات پس از فروش و برای تمام محصولات، حتی موس و کیبورد، خدمات را ارائه می‌دهد.

در میان صحبت از دریافت تسهیلات از دولت . جعفری تأکید تسکو هیچ‌وقت از دولت تسهیلات و حمایتی دریافت نه :

«ما نه در دولت و نه دولت قبلی، هیچ برنامه‌ای برای حمایت از تولید نداریم؛ همه‌‌اش دروغ محض . کارخانه چین ما سه‌چهار سال پیش سه‌برابر الان نیرو ، اما با وجود تحریم‌ها همه تولیدات را ایران منتقل یم تا جا کارآفرینی کنیم. اکنون نیروهای ما ۴۶۰ نفر ه اما انتفاعی در کار نیست؛ اصلاً انتفاعی نمی‌تواند وجود ه با. ما آدم سیاسی نیستیم بتوانیم قانونی را عوض کنیم و حتی یک جنس هم نداریم وارداتش ممنوع با.»

او در ادامه گفت آن‌ها تولید داخلی می‌کنند تا از کارگران ایرانی حمایت و برایشان کارآفرینی کنند. او می‌خواهد دلیل انتخاب محصولات تسکو برای خرید نه ایرانی ن، بل کیفیت آن‌ها با. او ضمناً گفت ۸۵ درصد مشتری‌ها از محصولات شرکت راضی هستند.

همچنین حسینی اعلام شرکت می‌خواهد ‌مرور برای برند جدید خود اعتمادسازی کند. یکی از راه‌های آن‌ها در مسیر جدید، کمک‌گرفتن از گیمرها خواهد و قول او، آن‌ها می‌خواهند در جلسات مدلینگ، R&D و فروش از نظر گیمرها فاده کنند تا آن‌ها تصمیم بگیرند چه کالایی وارد بازار شود.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *