نودوزپور: رازین پلیمر را به لیگ برتر والیبال می‌رسانم/ هرگز اصولم را فدای منافع افراد نمی‌کنم

علی نودوزپور که سال‌ها سابقه بازی در لیگ برتر والیبال و دعوت به اردو‌های تیم ملی را در کارنامه خود دارد، در فصل پیش رو به جمع شاگردان مرتضی هداوندی در باشگاه رازین پلیمر در لیگ دسته یک پیوست.

نودوزپور در گفت‌وگو با میزان، درباره ترجیح دادن به بازی در تیم دسته اولی به جای لیگ‌ برتر والیبال، اظهار داشت: می‌دانید که اصولم را هرگز فدای منافع افراد نکردم و امسال هم برای اینکه نخواستم از خط قرمزم عبور کنم، رازین پلیمر را در دسته یک انتخاب کردم. قرار نیست همیشه برای اثبات توانمندی‌ها در سطح اول رویداد‌ها بازی کرد و می‌خواهم با رازین پلیمر این فصل به میدان بروم و با این تیم سهمیه سوپر لیگ را بگیرم.

این پاسور باتجربه در توجیه انتخابش برای بازی در لیگ‌یک، تصریح کرد: یک دست بودن کادر فنی، همدلی بازیکنان و انتخاب اصولی در این تیم دلیل انتخابم بود، که اگر جز این بود در لیگ برتر می‌ماندم.

نودوزپور گفت: امسال ثابت می‌کنم لیگ برتر چه بازیکنی را از دست داد و به امید خدا همراه با این تیم هماهنگ دوباره با قدرت به لیگ‌برتر باز می‌گردم. بازیکنان بسیار خوبی به ترکیب تیم اضافه شده‌اند و مرتضی هداوندی به عنوان سرمربی می‌تواند این فصل روی توانمندی تیمش حساب کند.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *