نوری: باید هرچه زودتر مشکلات مالی استقلال برطرف شود/ نکونام خسته شده و باید حمایتش کرد

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: علی خطیر از جواد نکونام حمایت کرد که در وضعیت کنونی استقلال خیلی این حمایت لازم بود. باید باشگاه از نکونام حمایت کند تا تیم را به بهترین شکل وارد مسابقات کند، اما برای حضور قدرتمند در رقابت‌های فصل پیش‌رو باید منابع مالی به باشگاه تزریق شود. چون نفرات سال قبل ۷ – ۸ ماه صبوری کردند، حقوق دریافت نکردند و به طور حتم مشکل خواهند داشت. 

وی افزود: امیدوارم هر چه زودتر و قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر تمام بازیکنان شارژ مالی شوند و تیم با روحیه نخستین بازی خودش را در آبادان مقابل صنعت نفت انجام بدهد.‌ هنوز تیم فوتبال استقلال در فصل نقل و انتقالات موفق نبوده و امیدوارم در یک هفته باقی مانده مسئولان باشگاه بتوانند بازیکنان مورد نظر نکونام را جذب کنند. 

*فقط باید خدا استقلال را کمک کند

کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در فصل نقل و انتقالات موفق‌ نبود، گفت: تیم‌های تراکتور، پرسپولیس و سپاهان خیلی بهتر از استقلال در پیش‌فصل لیگ برتر یارگیری کردند و زودتر و خیلی جلوتر حرکت کردند. بازیکنان کلیدی و تأثیرگذاری از استقلال جدا شدند، اما مهره‌های جایگزین خوبی جذب نشدند. با وجود این حریفان قدرتمند در مسابقات، استقلال کار سختی را پیش‌رو دارد و با توجه به وضعیتی که دارد فقط باید خدا استقلال را کمک کند.

پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه خدا به داد استقلال برسد، تاکید کرد: در این مدتی که نکونام به عنوان سرمربی استقلال کارش را شروع کرده، خیلی خسته شده و باید به او حق داد. به طور حتم مشکلات وجود دارد، اما اگر عاشق استقلال است باید در مقابل تمام این ناعدالتی‌ها مقاومت کند. قطعاً تا الان هم که صبوری کرده به خاطر عشق هواداران و پیراهن استقلال بوده چون تیمش را با تمام وجود دوست دارد. او کاربلد و باتجربه است، مسئولیت سنگینی را برعهده گرفته و مسلماً با حمایت هواداران و پیشکسوتان می‌تواند در این فصل لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد.

*معضل مالی حل نشود، استقلال قافیه را می‌بازد

نوری درباره پرداخت بدهی‌های زیاد باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: مهمترین معضل تیم فوتبال استقلال، مشکلات مالی و بدهی‌های فراوان است که باید این بدهی‌ها هرچه زودتر تسویه شود. اگر معضل مالی حل نشود، تیم بیشتر از قبل به مشکل خواهد خورد و قافیه را می‌بازد. اگر یارگیری خوب نبوده باید از لحاظ مالی بازیکنان شارژ مالی شوند و مطالبات سال گذشته نیز پرداخت شود تا در استارت مسابقات لیگ برتر نتیجه خوبی بگیرد.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *