نوری: نکونام حمایت شود استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی باشد/ مشخص نیست سپاهان اینهمه پول را از کجا آورده‌؟

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در ۲ هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال در اوایل بازی‌های لیگ برتر قرار دارد و در شروع مسابقات کسب نتیجه مهم‌تر از ارائه بازی زیباست. هم اکنون کسب ۳ امتیاز در هر بازی بیشتر از هر چیزی به استقلال کمک می‌کند تا در ادامه راه با انگیزه‌تر به سمت جلو حرکت کند.

وی ادامه داد: استقلال در هفته اول مقابل صنعت نفت بازی بی‌نقصی انجام داد چون هیچ تیمی نمی‌تواند در آبادان به این تیم ۳ گل بزند. در دیدار با ملوان هدف کسب ۳ امتیاز بود، اما یک سری افراد شیطنت می‌کنند و نمی‌خواهند موفقیت تیم را ببینند. می‌گویند استقلال خوب بازی نکرد و بُرد اقتصادی به دست آورد. نکونام تا اینجا موفق عمل کرده و توانسته در ۲ بازی ابتدای فصل ۶ امتیاز کسب کند. اگر نکونام حمایت شود استقلال در این فصل موفق می‌شود و می‌تواند مدعی قهرمانی هم باشد.

*استقلال اگر ۳ امتیاز را در اصفهان بگیرد کار بزرگی انجام داده

نوری در مورد دیدار هفته سوم استقلال مقابل سپاهان، بیان کرد: ۲ پیروزی روحیه‌بخش در ۲ هفته ابتدایی می‌تواند آمادگی نفرات را بالا ببرد تا در دیدار مقابل سپاهان با انگیزه‌تر بازی کنند. دیدار سپاهان و استقلال بزرگترین بازی هفته سوم لیگ برتر است، قطعاً این دیدار در اصفهان برای استقلال دشوار خواهد بود، چون این تیم بازیکنان خارجی و داخلی خوبی را در اختیار دارد. استقلال اگر بتواند ۳ امتیاز را در اصفهان بگیرد کار بزرگی را انجام داده است.

کارشناس فوتبال با اشاره به مصاف ناعادلانه استقلال با سپاهان اضافه کرد: باشگاه سپاهان با قرارداد‌های چندین میلیاردی و اعدادی به مراتب بالاتر از سایر تیم‌ها بازیکنان را جذب کرد و قانون سقف بودجه را رعایت نکرد. مشخص نیست بازیکنان این تیم چقدر پول گرفته‌اند و این باشگاه این همه پول را از کجا آورده‌ است؟ تیم فوتبال سپاهان با این همه هزینه که داشته، یک تیم در زمین و یک تیم دیگر روی نیمکت دارد. بروز اینگونه بی‌قانونی‌ها، ضعف فدراسیون فوتبال بوده که این تیم خیلی نور چشمی است. البته پرسپولیس و تراکتور هم کلی پول خرج کردند تا تیم‌شان را آماده مسابقات امسال کنند.

*باشگاه استقلال خواسته‌های نکونام را برآورده نکرد

نوری با اشاره به اینکه باشگاه استقلال خواسته‌های نکونام را برآورده نکرده، گفت: نکونام یک سری بازیکنان را می‌خواست، ولی تا حدود زیادی این خواسته‌ها از سوی باشگاه برآورده نشده است. اما نکونام به خاطر عشق به استقلال ایستادگی و استقامت داشت و با بازیکنان فصل قبل وارد بازی‌های لیگ برتر شد. با این حال استقلال در پست مهاجم یک فوروارد ششدانگ احتیاج دارد، دفاع و هافبک بازی‌ساز هم باید اضافه شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر این بازیکنان در پست‌های مختلف به استقلال بیایند، در ادامه راه عملکرد بهتری را از این تیم شاهد خواهیم بود. البته هواداران هم باید صبور باشند و فریب دشمنان را نخورند و همچنان تیم محبوب‌شان را حمایت کنند. بزرگترین امتیاز مربی حمایت هواداران از تیمش است. نکونام هم اعلام کرده با توجه به شرایط کنونی باشگاه با همین نفرات ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *