نکاتی از روز دوم جلسه استماع فانی ویلیس در پرونده جورجیا ترامپ

وکلای مدافع دونالد جی. ترامپ و همفکرانش در جورجیا در تلاش برای استخراج اطلاعات مخرب از یک شاهد کلیدی در روز جمعه ناامید شدند، زیرا آنها به دنبال رد صلاحیت دادستان های اصلی بودند که آقای ترامپ و متحدانش را به توطئه برای سرنگونی متهم می کردند. انتخابات 2020

دفاعیه استدلال می کند که فانی تی ویلیس، دادستان ناحیه فولتون، و دفترش باید رد صلاحیت شده و از تعقیب قضایی حذف شوند و او را متهم می کند که از رابطه عاشقانه با دادستان ویژه ای که برای پرونده استخدام کرده است، ناتان جی. وید

اگر قاضی آنها را حذف کند، به تأخیر می افتد و به طور بالقوه از ریل خارج می شود روندی که پیامدهای مهمی برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 دارد. در اینجا نکات مهمی از دومین روز جلسه رسیدگی به تخلفات ارائه شده است:

وکلای مدافع امید زیادی به گرفتن شهادت مضر از ترنس بردلی، شریک سابق حقوقی آقای وید داشتند که به عنوان وکیل طلاق او نیز خدمت می کرد.

اما آنها دو بار ناامید شدند: آقای بردلی صبح برای شهادت حاضر نشد. سپس، یک بار که بعدازظهر در موضع گرفت، به ادعای امتیاز وکیل-موکل در بسیاری از مسائل ادامه داد.

این منجر به دعوای مکرر بین وکلای مدافع و دفتر دادستان منطقه در مورد اینکه چه سؤالاتی می‌توان از او پرسید، و – در مواردی – خشم یک قاضی آرام اما آشکارا ناامید، اسکات مک‌افی، شد.

اشلی مرچنت، وکیل یکی از متهمان همکار آقای ترامپ، پس از اطلاع از قرار ملاقات خانم ویلیس و آقای وید، از تاکتیک غیرعادی ارجاع به پیامک های تلفن همراه خود که با آقای بردلی رد و بدل کرده بود استفاده کرد.

خانم مرچنت امیدوار بود که این رابطه قبل از استخدام آقای وید برای مدیریت پیگرد قانونی خانم ویلیس شروع شده باشد، که وکلای مدافع ادعا کرده اند که اگر با هم قرار ملاقات داشته باشند و سفرهای پرهزینه داشته باشند، به نفع مالی او خواهد بود.

اما پس از بیش از دو ساعت بازجویی، خانم مرچنت و وکلای مدافع همکارش نتوانستند چیزی از آقای بردلی بگیرند و ثابت کنند که آقای وید با خانم ویلیس زمانی که او را استخدام کرد قرار ملاقات می‌گذاشت.

قاضی مک آفی گفت، با این حال، دو پیامک از آقای بردلی را بررسی خواهد کرد تا مشخص کند که آیا آنها مشمول امتیاز وکیل-موکل هستند یا خیر، و بنابراین نمی توان آنها را فاش کرد.

بعد از او تبادلات شدید با وکلای مدافع در حین شهادت روز پنجشنبه، انتظار می رفت که خانم ویلیس روز جمعه به جایگاه بازگردد. اما در اقدامی غافلگیرانه، دفتر او گفت که سؤال اضافی از او ندارند.

در عوض، جان فلوید سوم، پدر خانم ویلیس، درباره تهدیدات مرگ دخترش در سال‌های اخیر شهادت داد، از جمله زمانی که مردم در ساعت 5:30 صبح یک روز صبح بیرون از خانه او ظاهر شدند و «کلمه b» و «the b-word» را فریاد زدند. n-word.”

آقای فلوید همچنین از شهادت خانم ویلیس مبنی بر نگهداری پول در خانه‌اش حمایت کرد و آن را “یک چیز سیاه” توصیف کرد. خانم ویلیس روز پنجشنبه گفت که برای سفرهایی که آقای وید با هم داشتند پول نقد پرداخت کرده است.

آقای فلوید گفت: “من همیشه به دخترم گفته ام، تو همیشه شش ماه پول نقد نگه داری.”

دفتر دادستان منطقه با روی بارنز فرماندار سابق جورجیا تماس گرفت، او شهادت داد که خانم ویلیس نیز سعی کرده او را برای مدیریت پرونده ترامپ استخدام کند. دادستان سعی داشت نشان دهد که آقای وید اولین انتخاب خانم ویلیس نبوده است تا ثابت کند که او را برای منافع شخصی استخدام نکرده است.

آقای بارنز، یک وکیل برجسته جورجیا که وکالت شخصیتی شبیه مایکل جردن را برای سایر وکلای حاضر در دادگاه داشت، گفت که خانم ویلیس را رد کرده است زیرا پول به اندازه کافی خوب نبود و او نمی‌خواست با نفرت مقابله کند. و ویتریول برای محاکمه آقای ترامپ. او گفت: «من قرار نبود تا آخر عمر با محافظان زندگی کنم.

پس از تعویق، قاضی مک آفی گفت که به طور خصوصی با آقای بردلی و وکیلش ملاقات خواهد کرد تا در مورد سؤالات مربوط به امتیاز وکیل-موکل و اتهام تجاوز جنسی به آقای بردلی در زمانی که او با آقای وید کار می کرد، صحبت کند. آقای بردلی قاطعانه این ادعا را رد کرد و قاضی اجازه شهادت بیشتر در مورد آن را از سایر شاهدان نداد.

قاضی گفت که او سپس تاریخی را برای وکلا تعیین خواهد کرد تا سخنان پایانی خود را در مورد سوال تضاد منافع بیان کنند. او گفت که ممکن است اواخر هفته آینده یا هفته بعد اتفاق بیفتد، به این معنی که تلاش برای رد صلاحیت دادستان های اصلی حل و فصل سریعی وجود نخواهد داشت.

دفتر خانم ویلیس در آگوست 2023 آقای ترامپ و 18 تن از متحدانش را به توطئه برای براندازی نتایج انتخابات 2020 متهم کرد. چهار نفر از متهمان به جرم خود اعتراف کرده اند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *