نکونام: بازیکنانم در این گرما و رطوبت جانانه جنگیدند/ حیف که کاری نمی‌توانم برایشان انجام بدهم

خبرگزاری میزان – جواد نکونام پس از برد ۳ بر صفر استقلال مقابل صنعت‌نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر، اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*به خانواده عجمی پور تسلیت می‌گویم. ان‌شاالله همیشه شادی باشد و امیدوارم دیگر شاهد اتفاقات تلخ نباشیم. ۴ سال در خوزستان مربیگری کردم. در این هوای گرم فوتبال بازی کردن سخت است و واقعاً شرایط را برای هر تیمی سخت می‌کند. اول بازی به بچه‌ها گفتیم باید توان بگذاریم و برنده شویم.

*از بازیکنانم تشکر می‌کنم. بدون هیچ خواسته غیرمعقولی دیدید چه فوتبالی مقابل تیم خوب صنعت نفت که نیمه اول ما را اذیت کردند، ارائه دادند. به ویسی بابت این تیم خوب تبریک می‌گویم.

*بازیکنانم در این گرما و رطوبت جانانه جنگیدند. از آن‌ها ممنون هستم و خسته نباشید می‌گویم. از آن‌ها تشکر می‌کنم. حیف که کاری از دستم بر نمی‌آید برایشان انجام بدهم.

*به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. از من و بازیکنان و تیم حمایت کردند. واقعا لیاقت این برد را داشتند. خداراشکر، به نتیجه کاری ندارم. واقعا شرایط تیمی و بازیکنان، خیلی خوب بود.

*برخی بازیکنان مانند جلالی و حردانی که فصل قبل نتوانستند خودی نشان بدهند، در این بازی خوب ظاهر شدند؟ کار خاصی انجام ندادیم. چیز جادویی نداریم. کیفیت و واقعیت فوتبالشان همین است. این‌ها بازیکنان توانایی هستند. همیشه به آن‌ها گفته‌ام بازیکنان بزرگی هستند. باید بهترین عملکردشان را هرروز، هر تمرین و هر مسابقه نشان بدهند.

*نکونام درباره حضور یک مهاجم از آمریکای جنوبی در ایران که هنوز قراردادی با او بسته نشده، گفت: من خبری ندارم. واقعیت این است که من درخواست بازیکن نداشتم. این بازیکن را نمی‌شناسم و وقتی اطلاعات ندارم نمی‌توانم صحبت کنم.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *