هر آن ممکن است طومار جمهوری اسلامی درهم پیچیده شود

زندانی: هر آن ممکن است طومار جمهوری اسلامی درهم پیچیده شود

هاشم خواستار، زندانی سیاسی ۷۱ ساله و بیمار که در بند فوق امنیتی ۱- ۶ زندان وکیل‌آباد مشهد محبوس است، در نامه‌ ای نوشت:

خدایا این حاکمان اسلام نما می‌خواهند به هر طریقی و با انواع فشارها مقاومتم را شکسته و مرا وادار به تسلیم کنند. کمکم کن که یا با عزت در زندان بمیرم، و یا توسط ملت قهرمان ایران سربلند از زندان آزاد شوم‌.

امروز کشور در اوج بحران و در این پنج سالی که زندان بوده‌ام، چنان بحران ها گسترش یافته که هر آن ممکن است طومار جمهوری اسلامی درهم پیچیده شود.

این بحران ها محصول خدعه آقای خمینی است که در ابتدا توسط او پیش‌نویس قانون اساسی را که در آن ذکری از ولایت فقیه نشده و به آزادی بیان و احزاب احترام گذاشته شده بود، تأیید گردید، اما با قدرت گرفتن کمیته‌ها و سپاه و حزب جمهوری اسلامی، به‌جای مجلس مؤسسان، مجلس خبرگان به‌وجود آورد.

آقای خمینی در جواب سؤال خبرنگار لبنانی که پرسید؛ حرف های قبل و بعد از انقلاب شما بسیار تفاوت دارد، صراحتاً گفت؛ خدعه کردم!

یکی از آن خدعه‌ها قرار بود، روحانیت بعد از انقلاب کارهای اجرایی در دولت نداشته باشد، و جایش مسجد باشد، اما همه کاره شد! دیکتاتوری یعنی قدرت نامحدود، که فساد می‌آورد. فسادی که در تاریخ ایران سابقه نداشته است.

نباید انسان از خودش تعریف کند، اما گاهی مجبور است. تمام کتاب‌های دینی عصر خودم راخوانده‌ام. کتاب‌های غیردینی و به‌خصوص کتاب های تاریخ زیاد خوانده‌ام. نتیجه این مطالعات با انواع فشارها و زندان های متعدد، منجر به این شده که با منطق بیان کنم که با این روش حکومت یعنی دیکتاتوری ولی‌فقیه، ایران سرانجامی جز یک انقلاب آزادیبخش نخواهد داشت.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *