هزینه 5 میلیون دلاری بیمه تام کروز در فیلم «ماموریت غیر ممکن 7»

گزارش جدیدی نشان داده بیمه حرکات نمایشی تام کروز در فیلم ماموریت غیر ممکن ۷ (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One) چقدر هزینه ه . فیلم، در ژوئیه ۲۰۲۳ در سینماها اکران ه و اکران قسمت بعدی اکنون تقریباً نصفش فیلمبرداری ه، برای تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی ه . کروز در فیلم ماموریت غیر ممکن ۷ برخی از جسورانه‌ترین حرکات نمایشی خود، از جمله پرش از صخره با موتور سیکلت و یک سکانس عظیم غرق ن قطار را انجام داده .

طور معمول، کل هزینه‌های بیمه برای یک فیلم بازیگران، آسیب‌های مالی، وسایل، ست‌ها و تجهیزات را پوشش می‌دهد، از ۱٪ تا ۲.۵٪ جه متغیر . از آنجایی جه فیلم ۲۹۱ میلیون دلار ه، هزینه بیمه آن بین ۲.۹ تا ۴.۴ میلیون دلار خواهد . با حال، دلیل حرکات نمایشی غیرمعمول و خطرناک کروز، احتمالاً پوشش اضافی موردنیاز ه می تواند ۵٪ تا ۲۰٪ جه فیلم با.

در قسمت دوم فیلم سکانس های نمایشی زیادی ، احتمالاً باید جه گزافی برای بیمه در نظر گرفته شود. بخشی از فیلمبرداری آن در ناو هواپیمابر بوش، در دریای آدریاتیک انجام ه . هنوز دقیقاً مشخص نیست چه نوع سکانس‌هایی در آنجا فیلمبرداری ه؛ اگرچه می دانیم قسمت دوم سکانس‌هایی در زیر آب . طبق گفته کارگردان فیلم، کریستوفر مک کوری، کروز فرصت را رکورد نفس‌گیری خود زیر آب را در فیلم مأموریت غیرممکن – ملت یاغی (Rogue Nation) ثبت رسانده و توسط کیت وینسلت در فیلم آواتار (Avatar) شکسته ، پس بگیرد.

عکس‌هایی از کروز در طول تولید قسمت دوم منتشر ه او را در حال انجام حرکات نمایشی نشان می‌دهد. در عکس‌ها، کروز در حال آویزان ن از یک هواپیمای دوباله در آفریقای جنوبی . با توجه تأخیر در تولید فیلم، جه آن ۳۰۰ میلیون دلار ه نو خود هزینه‌های بیمه را افزایش می‌دهد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *