همه می‌ دانند سر مار کجاست، منتظر چه هستید

سیاستمدار آمریکایی: همه می‌ دانند سر مار کجاست، منتظر چه هستید

با ادامه جنگ در غزه بیش‌ از‌ پیش نقش دخالت‌گرانه جمهوری اسلامی آشکار می‌شود و جهان با واقعیت‌های دیگری از حجم ریخت‌وپاش پدرخوانده تروریسم بین‌المللی برای بحران‌آفرینی در سایر کشورها مواجه می‌گردد.

نشنال اینترست در مطلبی نوشت: دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران سالانه حدود ۷۰۰میلیون دلار برای حزب‌الله سرمایه‌گذاری می‌کند و سالانه حدود ۱۰۰میلیون دلار به حماس کمک می‌کند که البته همه این اعداد تخمینی و نوک کوه یخی است که بعضاً منتشر می‌شود.

جوزف لیبرمن، سناتور سابق آمریکايی از حزب دموکرات در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: دشمن در ایران است. این گروهها در خاورمیانه قلدرهایی هستند که اگر سرشان را بزنیم حتماً از بین می‌روند.

این سیاستمدار آمریکایی گفت: رژیم ایران پشت تمامی اینها قرار دارد و از حماس و حزب‌الله و حوثی ها و شبه‌نظامیان در عراق و سوریه حمایت می‌کند که تلاش می‌کنند سربازان ما را بکشند. شما نمی‌توانید با این نوع حملاتی که ما در سوریه انجام دادیم آنها را متوقف کنید اینکار مفید است ولی در نهایت شما باید سراغ سر مار بروید و سر مار در تهران است و سپاه پاسداران و همه آنها هستند.

وی افزود: آمریکا باید با این واقعیت روبه‌رو شود و برای شروع باید مقرات سپاه پاسداران و آژانس‌های اطلاعاتی در ایران را هدف قرار دهد و برخی از کارخانه‌هایی را که سازنده موشک و پهپادهایی هستند که برای حماس و روس‌ها برای جنگ در اوکراین می‌فرستد.

برخی ناظران معتقدند سیر تحولات هر روز بیش از روز پیش نشان می‌دهد که دود جنگ‌افروزی های جنایتکارانه خامنه ای سرانجام به چشم خودش خواهد رفت. این سنانور سابق آمریکايی با نشان دادن سر مار در تهران سریع‌ترین مسیر پایان همه جنگ‌ها را مشخص کرده است.

جمهوری اسلامی تنها طرفی است که سیاست رسمی و اعلام‌شده آن صدور بحران به سایر کشورها برای منحرف کردن مشکلات داخلی‌ است و سران نظام از جمله خامنه‌ای بارها اعتراف کرده‌اند که اگر در عراق و سوریه و لبنان و یمن نجنگند، باید در تهران و اصفهان سنگربندی کنند. در جنگ اخیر هم از تکرار آن ابایی نکردند.

کیهان خامنه ای ششم آبان نوشت: سیاست جمهوری اسلامی ایران این بود که بیرون از مرزهای کشور با خطرات مواجه شود تا در داخل برای امنیت کشور اتفاقی نیفتد…

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *