همکاری مارول و کریس همسورث در Thor 5

[ad_1]

همکاری مجدد میان مارول و کریس همسورث در فیلم «ثور ۵» (Thor 5)

«کریس همسورث»، بازیگر استرالیایی 40 ساله، در سال 2011 با فیلم Thor به جهان سینمایی مارول پیوست و نقش خدای رعد را بازی کرد. در هر بار حضور خود در جهان سینمایی مارول، کریس همسورث احساسات و اتمسفرهای مختلفی را به شخصیت می‌بخشید. او بر خلاف سایر همکارانش که ممکن است در زمان ایفای نقش قابل پیش‌بینی عمل کنند،‌ در نقش Thor پویا و پیوسته بوده است. این رویکرد پویا او را از سایر بازیگران مارول متمایز می‌کند و نگاهی منحصر به فرد و پیش‌بینی‌ناپذیر به نقش Thor می‌بخشد.
تبدیل یک ابرقهرمان از صفحات رنگارنگ کتاب‌های کمیک به دنیای پیچیده و نوآورانه داستان‌سازی سینمایی برای مارول چالشی دشوار و خطیر شده است. مدیران استودیو با چالش پیچیده‌ای روبرو هستند تا یک مسیر روایی پایدار را برای این شخصیت حفظ کنند. در گذشته، روشن شده که نقش این ابرقهرمان را به نحوی ارائه دهند که هم با علاقمندان به کمیک و هم با جمع بزرگتری از تماشاگران همخوانی داشته باشد، کاری که هیچ گاه آسان نبوده است.
در یک تغییر قابل توجه، ورود «تایکا وایتیتی» به عنوان مولف در فیلم‌هایی چون Thor: Ragnarok و Thor: Love and Thunder، جهت دیگری را انتخاب کرده است. این دیدگاه و رویکرد منحصر به فرد وایتیتی نه تنها دید تازه‌ای به ژانر ابرقهرمانی می‌آورد بلکه شخصیت را به فراز و نشیب‌های غیرمنتظره‌ای می‌کشاند. این تغییر از راه‌های معمول نه تنها واکنش‌های متنوعی را به دنبال داشته است، که برخی از آن‌ها این تغییر می‌پذیرند و برخی دیگر، به ویژه طرفداران پر و پا قرص مارول، رضایت خود را برای پیوستن او به این پروژه اظهار کرده‌اند.
با این حال هفته گذشته، گفت‌وگوی جذابی با تایکا وایتیتی، کارگردان نسخه پیشین ثور را شاهد بودیم. در کنار اعلام تصمیم او برای کناره‌گیری از دنیای سینمایی مارول، او به طور غیرمستقیم تایید داد که فیلم Thor 5 با حضور یک کارگردان و نویسنده جدید در دست گسترش و توسعه است. درحالی که حضور شخصیت ثور به عنوان یکی از آخرین اعضای بازمانده از انتقام‌جویان اصلی در فیلم‌های گروهی آینده دنیای سینمایی مارول احتمالی با ضریب بالا به نظر می‌رسد، گزارش جدیدی امروز منتشر شده است که این احتمال را افزایش می‌دهد.

این گزارش نشان می‌دهد که مذاکرات بین استودیو مارول و کریس همسورث برای ساخت یک فیلم اختصاصی جدید از شخصیت ثور آغاز شده است. به این ترتیب، خدای رعد در حال تبدیل به اولین ابرقهرمان مارول می‌شود که در پنج فیلم اختصاصی به صحنه سینما خواهد آمد.

بسیاری از طرفداران مارول، بهترین تجسم از شخصیت ثور را در فیلم “انتقام‌جویان: جنگ ابدیت” می‌دانند. در این نسخه، در حالی که توازن بین لحن‌های کمدی و جدی حفظ می‌شود، قدرت‌های فراوان او به نمایش گذاشته شد و شخصیت او را به عنوان یک ابرقهرمان غیرقابل مقاومت به تصویر کشید که حتی مقابله با شش سنگ ابدیت به طور همزمان نیز قدرت روبرو شدن با او را نداشت.

 

[ad_2]

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *