هندبال قهرمانی نوجوانان جهان| پیروزی ارزشمند پسران ایران مقابل جزایر فارو

خبرگزاری میزان – به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشورمان امشب در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان با قضاوت کوبل داوری مصری به مصاف جزایر فارو رفت و در پایان با یک بازگشت باشکوه با نتیجه ۲۹ بر‌۲۷ به پیروزی رسید.

ابتدای نیمه نخست این دیدار پایاپای پیش می‌رفت و ملی پوشان توانستند بخوبی حداقل اختلاف امتیازی با حریف را که شب گذشته با نتیجه ۲۱-۵۳ مقابل بروندی پیروز شده بود، ایجاد کنند، اما هر چه به پایان نیمه نخست نزدیک می‌شدیم جزایر فارو توانست اختلاف بازی را بیشتر و با نتیجه ۹-۱۳ به رختکن برود.

در نیمه دوم این اختلاف به ۶ رسید، اما ملی پوشان با تلاش مثال زدنی توانستند این اختلاف را مقابل تیم قدرتمند جزایر فارو کاهش دهند.

مهدی مرادی چهره درخشان این دقایق بود و گلزنی‌های متعدد خود توانست اختلاف را به دو برساند. این بازیکن در این دیدار ۸ گل به ثمر رساند.

ملی پوشان در ادامه و در دقایق انتهایی با دفاع منسجم و حملات دقیق بازگشتی باشکوه به بازی داشتند و نتیجه را در دقیقه ۵۵ در عدد ۲۶ مساوی کردند. 

در نهایت نیز این بازی با نتیجه ۲۷-۲۹ با پیروزی ملی‌پوشان ایران به پایان رسید.

ملی پوشان کشورمان روز گذشته موفق شده بودند نایب قهرمان اروپا یعنی تیم ملی سوئد را با نتیجه ۲۶-۲۶ متوقف کنند و یک امتیاز بگیرند.

هندبالیست‌های نوجوان کشورمان فردا استراحت می‌کنند و روز شنبه، ۱۴ مرداد، در آخرین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف بروندی خواهند رفت.

دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان از ۱۱ مرداد به میزبانی کرواسی آغاز شده و تا ۲۲ مرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *