هواوی میت 60 پرو در تست‌ها از گلکسی S23 اولترا مقاوم‌تر ظاهر +ویدیو

از زمانی گوشی هواوی میت 60 پرو تقریباً بی‌سروصدا معرفی ، گوشی با ویژگی‌های خود خیلی‌ها را شگفت‌زده ه . در جدیدترین آزمایش، شیشه Kunlun 2 در نمایشگر محصول ‌کار رفته، تست مقاومت را پشت‌سر گذاشته و ‌نظر می‌رسد حتی از گوریلا گلس ویکتوس شرکت کورنینگ مقاومت بیشتری .

کانال یوتوب PBKReviews با حدود 120 هزار دنبال‌کننده، اخیراً ویدیویی از تست مقاومت هواوی میت 60 پرو را منتشر ه و نتایج حیرت‌آوری دست یافته . گوشی امسال از شیشه Kunlun 2 فاده می‌کند از نسل اول مقاوم‌تر ه .

در ویدیو می‌بینیم میت 60 پرو بارها از جهت‌ها و زاویه‌های مختلف روی بتن انداخته می‌شود اما شیشه نمایشگر آن آسیب خاصی نمی‌بیند. دستگاه افزون‌ بر افتادن از ارتفاع جیب و سر، تست مقاومت در زیر تایر خودرو و سایش با شن را پشت‌سر می‌گذارد و با موفقیت از آزمایش‌ها بیرون می‌آید.

شیشه Kunlun 2 در هواوی میت 60 پرو تحسین‌برانگیز

در پایان آزمایش‌ها، در کنار خش‌های کوچکی در گوشه‌های دستگاه ایجاد ، تنها شیشه درون ماژول دوربین (نه خود لنزها) یک ترک بر. PBKReviews می‌گوید با نتیجه، هواوی میت 60 پرو حتی از گلکسی S23 اولترا از گوریلا گلس فاده می‌کند هم مقاوم‌تر .

کانال قبلاً گلکسی S23 اولترا را هم آزمایش ه ولی شیشه ‌کار‌رفته در آن گوشی نتوانست با موفقیت آزمایش‌ها را پشت‌سر بگذارد و با ترک‌های زیادی رو‌رو . PBKReviews در انتهای ویدیوی خود می‌گوید سامسونگ و دیگر تولیدکنندگان گوشی‌ها هم باید سراغ شیشه Kunlun یا دیگر محصولات مشا بروند تا مقاومت دستگاه‌های خود را افزایش دهند.

با‌حال، مشخص نیست هواوی قصدی برای عرضه فناوری سایر برندها یا خیر. گوشی هواوی میت 60 پرو چند هفته پیش معرفی ، ‌خاطر تولید تراشه Kirin 9000s از 5G پشتیبانی می‌کند هم تعجب خیلی از کارشناسان را برانگیخته .

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *