هواپیمایی ایران ایر چگونه از مهمانان خود پذیرایی می کند؟



کترینگ هواپیمایی ایران ایر در سال ۱۳۴۶ تأسیس شد و با بهره‌مندی از به‌روزترین تجهیزات و ارائه منو غذایی منطبق با اصول تغذیه، بیش از ۴۰ سال است که در زمینه صنعت تهیه غذا فعالیت می‌کند. استفاده از مواد اولیه تازه، پرسنل مجرب، حرفه‌ای و آموزش‌دیده، انطباق ایمنی غذا با اصول GMP / GHP و تائید صحت بهداشتی بودن غذا توسط آزمایشگاه‌های پیشرفته و نیروهای متخصص ویژگی‌هایی هستند که کترینگ هما را در مقایسه با سایر کترینگ‌های خاورمیانه منحصربه‌فرد کرده‌اند.

در همین راستا کترینگ ایران ایر در طی سال‌ها فعالیت خود موفق به کسب گواهینامه HACCP،ایزو ۲۰۰۸-۹۰۰۱ و ایزو ۲۰۰۵ – ۲۲۰۰۰ برای انطباق با استانداردهای جهانی صنعت غذا و مدیریت ایمنی و کیفیت غذا شده است. همچنین دریافت کسب استاندارد NACI از مرکز ملی تائید صلاحیت ایران از دیگر افتخارات کترینگ هما می‌باشد.
کترینگ هما در فرودگاه مهرآباد و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
کترینگ هما در فرودگاه مهرآباد فضایی با ۸۰۳۳ مترمربع است. این مجموعه‌ی وسیع بخش اداری، آماده‌سازی و تولید غذا، انبار با استانداردهای جهانی و … را شامل می‌شود. در این آشپزخانه بزرگ بیش از ۱۰۰۰ نفر نیروی انسانی در ۴ شیفت کاری مختلف مشغول به کار هستند و روزانه بیش از ۳۲۰۰۰ سرویس غذای گرم، سرد و میان وعده را برای پروازهای داخلی و بین‌المللی تولید می‌کنند.

علاوه بر این، کترینگ فرودگاه امام خمینی نیز در محوطه ۱۶۰۰۰ متر مربعی در سه طبقه با مشاره شرکت آلمانی احداث و به دستگاه‌هایی نظیر تهیه و تولید مواد غذایی، آزمایشگاه‌های کنترل شیمیایی و سایر تجهیزات پیشرفته با استانداردهای جهانی مجهز شده است. علاوه بر فرودگاه‌های تهران، کترینگ هما در شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز دارای شعب فعال می‌باشد.
Source :
https://www.aparat.com/iranair_homa
Iran Air official website:
https://ebooking.iranair.com

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *