هوش مصنوعی ChatGPT ظاهراً ابزاری برای ایجاد چت‌بات‌ها مجهز می‌شود

یکی از منابع آگاه بازار با انتشار اسکرین‌شات‌ و ویدیویی می‌گوید OpenAI روی توسعه امکانی کار می‌کند با کمک آن کاربران می‌توانند چت‌بات اختصاصی خودشان را ایجاد و مدیریت کنند.

‌نظر می‌رسد با توسعه ابزاهای جدید، هوش مصنوعی ChatGPT قابلیت‌های کاربردی ازجمله GPT builder مجهز می‌شود. ابزار جدید ایجاد و مدیریت ربات‌های گفتگو برای کاربران طرح‌های غیررایگان و اشتراکی ChatGPT کمک می‌کند. شرکت OpenAI در حال آماده ن برای اولین کنفرانس توسعه‌دهندگان خودش . انتظار می‌رود هوش مصنوعی ChatGPT با ابزارهای جدیدی ‌روز شود. در نتیجه ‌نظر می‌رسد کاربران هوش مصنوعی ‌زودی ابزارهای جدیدی در اختیار ه باشند.

هوش مصنوعی شرکت OpenAI GPT Builder مجهز می‌شود

اسکرین شات‌ها و ویدیوهای لو رفته در فضای مجازی از گزینه جدیدی در هوش مصنوعی OpenAI خبر می‌دهد می‌تواند چت‌بات سفارشی با بسیاری از ویژگی‌های مشا GPT-4 ایجاد کند. کاربران با گزینه می‌توانند کارهایی مانند مرور وب و تجزیه و تحلیل داده‌ها انجام دهند. با روی ‌نظر می‌رسد شرکت OpenAI بازار جدیدی برای فعالیت‌های هوش مصنوعی خود ایجاد خواهد در آن کاربران می‌توانند چت‌بات اختصاصی خود را با دیگران ‌اشتراک بگذارند یا موارد ایجاد‌ه توسط دیگران را مرور کنند.

یکی از منابع آگاه بازار با انتشار ویدیویی روند کار را نشان داده . کاربری با نام «Tibor Blaho» در شب اجتماعی ایکس، ویدیویی منتشر ه رابط کاربری ویژگی را ‌نمایش گذاشته .

او نشان می‌دهد گزینه GPT Builder کاربران اجازه می‌دهد بتوانند چت‌بات اختصاصی خود را ایجاد کنند. از طریق ابزار کاربران می‌توانند مواردی همچون انتخاب زبان، لحن و سبک نوشتاری پیش‌فرض را برای چت‌بات خود انتخاب کنند. سپس، گزینه دیگری در همان برگه ‌نام «پیکربندی» با فیلدهایی برای نام‌گذاری، توصیف و دادن دستورالعمل‌هایی ربات درباره کارهایی می‌تواند و نمی‌تواند انجام دهد، وجود . کاربران همچنین می‌‌توانند فایل‌های مورد نظر خود را برای آپلود انتخاب کنند و قابلیت‌هایی مانند مرور وب و تولید تصویر را تغییر دهند. همچنین کادری برای افزودن برخی کارها چت‌بات اضافه ه .

در نهایت، در کنار گزینه‌های پیکربندی، «پنجره پیش‌نمایش» (Preview pane) با کادری برای بررسی چت‌بات و در عین حال ویرایش آن، وجود . تنها ‌روزرسانی چت‌بات GPT نیست و ‌نظر می‌رسد قابلیت‌های جدید دیگری نیز آن اضافه می‌شود.

یکی از منابع آگاه بازار ادعا می‌کند شرکت OpenAI در حال برنامه‌ریزی برای عرضه طرح اشتراک سازمانی تیم (Team) با گزینه‌های پرداخت سالانه اشتراک . طرح‌ها شامل ویژگی‌هایی مانند  GPT-4 با سرعت بالا و نامحدود در آن ارائه متن‌هایی حدود چهار برابر طولانی‌تر ممکن می‌شود. براساس اسکرین شات‌ها، قیمت طرح برای هر کاربر 25 دلار در ماه . اگر کاربران ‌صورت غیرسالیانه بخواهند از اشتراک گروهی فاده کنند، هزینه آن ماهیانه 30 دلار با دسترسی برای سه کاربر .



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *