هیلی از دیسنتیس در دیزنی بازدید می کند: دولت نباید شرکت ها را “قلدری” کند

این یک دشمنی بود که برای فلوریدا 2000 شغل هزینه کرد تحت حاکمیت ران دیسانتیس. و نیکی هیلی هجوم آورد.

خانم هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی، در طی مناظره‌ای بر سر نبرد آقای دیسانتیس با دیزنی، خود را به عنوان یک سیاستمدار دوستدار تجارت معرفی کرد که اجازه نمی‌داد جزئی‌های شخصی مانع از حکومت شود.

خانم هیلی گفت: “وقتی آنها رفتند و از او انتقاد کردند، او لاغر شد و ناگهان شروع به مبارزه کرد.” ما نیازی به مبارزه دولت با صنایع خصوصی خود نداریم. ما در کارولینای جنوبی بیدار نیستیم. من همیشه از مشاغل دعوت می کنم که به کارولینای جنوبی بیایند. اما تنها کاری که شما انجام نمی دهید این است که دولت به کسب و کار ما قلدری نمی کند.»

دعوای آقای دیسانتیس با دیزنی ناشی از بیانیه ای بود که این شرکت پس از امضای فرماندار قانونی برای محدود کردن آموزش های کلاس در مورد گرایش جنسی و هویت جنسیتی منتشر کرد.

شرکت گفت که “هدف آن به عنوان یک شرکت این است که این قانون توسط قانونگذار لغو شود یا توسط دادگاه ها لغو شود.”

آقای دیسانتیس سرکشی کرد.

آقای دیسانتیس در آن زمان در ایمیلی برای جمع آوری سرمایه نوشت: «اگر دیزنی می خواهد دعوا را انتخاب کند، مرد اشتباهی را انتخاب کرده است.

او شروع به هدف قرار دادن دیزنی با اقدامات متعدد کرد، از جمله پایان دادن به توانایی دیرینه دیزنی تفرجگاه 25000 هکتاری خود را خودگردان گویی یک شهرستان است و برنامه‌هایی برای مشروط کردن دیزنی به مقررات جدید بازرسی سواری دارد.

این شرکت شکایت کرد و در یک نبرد قانونی با آقای DeSantis قفل شده است. اما شاید بیشترین آسیب برای آقای دیسانتیس تصمیم دیزنی برای قطع یک مجتمع اداری بود که قرار بود در اورلاندو با هزینه ای حدوداً 1 میلیارد دلاری ساخته شود و بیش از 2000 شغل جدید برای منطقه ایجاد شود.

آقای دیسانتیس در تکذیبیه خود در روز چهارشنبه گفت که پشیمان نیست.

آقای دیسانتیس گفت: «ما باید برای مردم بایستیم و در برابر شرکت‌های بیدار سر فرود نیاوریم، و می‌دانیم که نیکی هیلی هر بار در برابر اوباش بیدار تسلیم خواهد شد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *