هیچ هدفی خارج از دید و تیر شبکه پدافند هوایی نیست

خبرگزاری میزان – به گزارش دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در مشهد اظهار داشت: امروز سامانه‌ها و تجهیزات به‌روز پدافندی را برای مقابله و واکنش قاطع به هر نوع تهدیدی در خط مقدم حریم آسمان ایران در اختیار داریم و با هر نوع تهدید و تحرک عامدانه، برخوردی به‌جا و قاطع خواهیم کرد.

امیر صباحی‌فرد افزود: سامانه‌های راداری و موشکی نیروی پدافند هوایی ارتش با اشراف تمام و هوشمندانه خود در سراسر کشور کوچک‌ترین تحرکات دشمنان را رصد می‌کنند و در صورت لزوم، پاسخی قاطع خواهند داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: امروز به انواع سامانه‌های موشکی و پدافندی مجهز شده‌ایم و دور از ذهن است که اهدافی بتوانند به مرز‌های هوایی کشور نزدیک شوند، بدون آن‌که خارج از دید و تیر شبکه پدافند هوایی کشور قرار گیرند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های هوشیار پدافند هوایی شبانه‌روز در خط مقدم دفاع از حریم هوایی آسمان کشورمان هستند، گفت: منطقه پدافند هوایی شمال شرق به‌خاطر همجواری با حرم امام رضا (ع) از نقاط حساس و راهبردی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی است که در کنار سایر مناطق گروه‌های پدافندی کشورمان وظیفه‌ای مهم و خطیر را عهده‌دار است.

امیر صباحی‌فرد خاطرنشان کرد: ارتقای دستاورد‌ها و توانمندی دفاعی در تولید و تجهیزات بومی، رصد و پایش آسمان شرق کشور را در برابر ورود غیرمجاز هر پرنده بیگانه‌ای بیش از پیش تقویت کرده است.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *