ورمزیار: سپاهانی‌ها فرار رو به جلو نکنند/ استقلال حرف اول و آخر را در زمین مسابقه زد

صادق ورمزیار، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست آبی‌پوشان مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی کرده بودم استقلال بازی خوب و جانداری انجام داد. این تیم در اصفهان و جلوی هواداران، فوتبالی ارائه کرد که به نظرم یکی از بازی‌هایی بود که حسین حسینی خیلی نقشی نداشت و در جریان بازی نبود. 

وی ادامه داد: قبل از اینکه سپاهانی‌ها به پنالتی و گل برسند یک بازی متعادل، اما شاید به نفع استقلال و با موقعیت‌های بیشتر آبی‌پوشان را شاهد بودیم. فکر می‌کنم سپاهان حرفی برای گفتن نداشت و استقلال بازی خوبی انجام داد.

*قضاوت داور خوشایند استقلالی‌ها نبود 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد داوران در این مسابقه گفت: متاسفانه باز هم سلیقه‌های داوری طوری رقم می‌خورد که برای استقلالی‌ها خوشایند نیست. به نظرم توپی که به دست سیاوش یزدانی خورد پنالتی بود و می‌توانست این صحنه سرنوشت بازی را عوض کند، اما سوت‌های کوپال ناظمی طوری بود که فکر می‌کنم خیلی خوشایند استقلالی‌ها نبود و می‌توانست خیلی جا‌ها آوانتاژ بدهد، اما توپ را برمی گرداند و اجازه می‌داد حریف به زمین خودش برگردد.

ورمزیار تصریح کرد: به نظرم استقلال خیلی خوب بازی کرد و این شکست چیزی از ارزش‌های تیم نکونام کم نکرد حتی با وجود باخت یک بر صفر.

*سپاهانی‌ها باید پاسخگوی اتفاقات ورزشگاه نقش‌جهان باشند

پیشکسوت استقلال درباره اعتراض باشگاه سپاهان به رفتار کادر فنی و هواداران این تیم و متهم کردن آنها به پرتاب نارنجک، گفت: این اتفاق در اصفهان رخ داده است و تمام مسئولیتش با هیئت فوتبال اصفهان هست. چطور نارنجک و سنگ وارد استادیوم نقش جهان شده است؟ این بازی در اصفهان برگزار شده و مسئولان برگزاری این دیدار باید جوابگو باشند. سپاهانی‌ها فرار رو به جلو نکنند. چرا قبل از پرتاب نارنجک داور بازی را قطع کرد و هواداران سپاهان لیزر می‌انداختند و چطور لیزر وارد ورزشگاه کردند. 

وی افزود: سپاهانی‌ها هر کاری می‌خواهند انجام بدهند، اما استقلال حرف اول و آخر در زمین مسابقه زد. یک خسته نباشید جانانه به نکونام و تیمش می‌گویم و این فوتبالی است که استقلال باید بازی کند. اگر هم ببازد ما همیشه طرفدار این فوتبال، تیم و کادر فنی هستیم.

*شکست مقابل سپاهان برای استقلال باخت نبود

ورمزیار درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند در بازی‌های آینده موفق باشد، گفت: به نظرم این باخت برای جدول بود، اما برای استقلالی‌ها باخت نبود. به نظرم یک برد شیرین‌تر از پیروز‌های قبلی برای طرفداران استقلال بود. 

وی درباره اینکه استقلال قرار است بازیکن خارجی هم بگیرد، خاطرنشان کرد: امیدوارم هر اتفاق خوبی که قرار است برای استقلال در چمن سبز بیفتد، هرچه زودتر و با نظر جواد نکونام باشد. متأسفانه زمان زیادی را از دست دادیم و از سوی دیگر بازیکن جدید هم که به تیم اضافه شود، مدت زمانی همطول می‌کشد تا در صورت آمادگی مطلوب با تیم هماهنگ شود.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *