ورود دادستانی تهران موضوع نارضایتی والدین از سرویس مدرسه تپسی

دادستانی تهران در پی اظهار نارضایتی‌ها و گلایه‌مندی شهروندان از مشکلات وجود آمده در ارائه خدمات سرویس مدرسه خودرو ترنتی تپسی، موضوع واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان وابسته قوه قضاییه اعلام ه «بررسی‌های اولیه حاکی از پس از آغار سال تحصیلی تعهدات خود را انجام نداده و با ارسال پیامک عذرخواهی اقدام باز گرداندن اصل پول ه . در همین رابطه؛ دادستانی تهران در رای پیگیری و صیانت از حقوق عامه و عنوان مدعی‌العموم موضوع را پیگیری می‌کند.»

آنطور میزان گزارش داده در همین را تشکیل جلسه‌ای در روز دوشن با حضور مدیرعامل تپسی و دستگاه‌های متولی از جمله آموزش و پرورش شهر تهران در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

پیش‌تر سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفته «اقدام تپسی مبنی بر برای سرویس مدارس قراداد بسته و پول دریافت ه ولی خدماتی ارائه نداده در قالب جرم تحصیل مال طرق نامشروع قابل پیگیری .»

گفتنی مدیرعامل تپسی در اولین مجمع سالانه  ارتاپ در بین سرمایه‌گذاران خبر از راه‌اندازی سرویس‌های جدیدی، ازجمله سرویس مدرسه تپسی داد. چند ماه بعد از رویداد، تپسی تبلیغات سرویس را آغاز و نظر والدین تهران را خود جلب ؛ پدرها و مادرهایی یک سرویس بومی جدید اعتماد ند و تصمیم گرفتند از خدمات سرویس مدرسه تپسی فاده کنند. با حال شب گذشته و پس از گذشت ده روز از آغاز سال تحصیلی، تپسی اعلام نمی‌تواند همه دانش‌آموزان ثبت‌نام ه سرویس ارائه دهد.

تپسی خود را موظف دانسته در کنار بازپرداخت تمام هزینه‌ها، تا پایان مهرماه امکان جا‌جایی دانش‌آموزان با تپسی را ‌صورت رایگان فراهم کند تا فرصتی برای جایگزین‌ن سرویس ه باشند. موضوع درحالی معمولاً تا پیش از آغاز مدارس، تکلیف سرویس دانش‌آموزان نهایی می‌شود و پس از آن یافتن سرویس مدرسه بسیار سخت و هزینه‌بر .

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *