پایان دوران خوش کریپتو: محدودیت خطرناک روی DeFi و کیف پولها – جورج سوروس میلیاردر مشهور هم وارد شد



اتفاقات بزرگ یکی یکی در حال رخ دادن هستند و بحث دریافت مالیات از کریپتو ابعاد جدیدتری به خود گرفته است و در جدیدترین مورد اعمال محدودیت شدید در حوزه پر طرفدار دیفای و زیرمجموعه هایش است. در ادامه هم کیف پول های ارز دیجیتال هم در امان نمانده اند و اتفاقاتی که کاربران سالها از وقوع آن وحشت داشتند به زودی درباره والت کریپتو در آمریکا رخ خواهد داد که در ادامه به طور کامل به بررسی و تحلیل این موارد می پردازیم.

در این روزها شاهد ریزش بیشتر قیمت ارزهای دیجیتال هستیم و افراد در چنین شرایطی تصمیمات احساسی میگیرند که در بسیاری از موارد به ضررشان تمام میشود. در ادامه ضمن توضیح دادن این شرایط و چگونگی برخورد با آن به توضیح چند روش ساده برای کسب سود و جلوگیری از ضرر هنگفت حتی در چنین شرایطی میپردازیم که خصوصا برای کاربران تازه وارد تر بسیار کاربردی خواهد بود.

در ادامه ورود میلیاردرهای صاحب نام به دنیای کریپتو جورج سوروس میلیاردر یهودی آمریکایی که از شهرت جهانی برخوردار است هم به جمع سرمایه گذاران کریپتو اضافه شده است که در این مورد و اینکه روی کدام ارزها سرمایه گذاری کرده بیشتر توضیح میدهیم. و در انتها هم به بررسی جدیدترین آمار از هولدرهای بلند مدت بیت کوین و تحلیل آماری میپردازیم.

لطفا شما هم بعد از تماشای ویدیو نظرات ارزشمند خود را در بخش کامنتها بنویسید.

#تایید_هویت_کیف_پول
#دیفای
#هولدر_لانگ_ترم

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *