پرسپولیس با پیروزی در اهواز به تعطیلات رفت/ فولادِ بی‌مربی حریف شاگردان گل‌محمدی نشد + فیلم

خبرگزاری میزان – هفته چهارم لیگ برتر فوتبال عصر امروز (چهارشنبه) با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های اصفهان، اراک و اهواز پیگیری شد که در مهم‌ترین و آخرین بازی پیش از تعطیلات پیش‌روی فیفادی، پرسپولیس از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد مهمان تیم بحران زده فولاد خوزستان بود که در پایان این بازی مهیج، اما کم موقعیت این پرسپولیس مهمان بود که موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد فولاد بحران‌زده و بدون سرمربی بگذرد و با کسب یک برتری ارزشمند خارج از خانه به استقبال تعطیلات ۲۰ روزه فیفادی برود.

مرتضی پورعلی‌گنجی در دقیقه ۶۶ و یاسین سلمانی در دقیقه ۴+۹۰ گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با کسب سومین برد خود مجموع امتیازات‌شان در پایان هفته چهارم را به ۱۰ رساندند تا بالاتر از استقلال و پایین‌تر از سپاهان ۱۲ امتیازی در رده دوم جدول رده‌بندی بایستند.

فولاد خوزستان هم‌ با قبول چهارمین باخت متوالی خود و تفاضل گل ۱۰- ضمن قرار گرفتن در رده شانزدهم و آخر جدول، بدترین شروع خود در تاریخ لیگ برتر را ثبت کردند.

پیش از این بازی تیم‌های ذوب آهن اصفهان و هوادار تهران به تساوی بدون گل رسیدند و آلومینیوم اراک در ادامه روند پیروزی‌های خود با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم شمس آذر قزوین گذشت.

*فولاد خوزستان صفر – پرسپولیس یک

گل: مرتضی پورعلی‌گنجی(۶۶) و یاسین سلمانی (۴+۹۰) برای پرسپولیس

کارت زرد: 

*گل اول پرسپولیس به فولاد خوزستان توسط پورعلی‌گنجی(۶۶):

*گل دوم پرسپولیس به فولاد خوزستان توسط سلمانی(۴+۹۰):

*ترکیب تیم پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی(۶۰ – شهاب زاهدی)، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سعید صادقی(۸۸ – گولسیانی)، مهدی ترابی(۸۸ – سینا اسدبیگی(،  محمد عمری(۸۳ – یاسین سلمانی) و وحید امیری

*ترکیب تیم فولاد خوزستان:

کریستوفر کنت، جفرسون باهیا، ایوب والی (۳۸ – سینا شاه عباسی)، موسی کولیبالی، علی شجاعی، مجتبی نجاریان، محمد آبشک(۸۶ – عادل آرغند)، محمد علی‌نژاد، کاندیدو(۸۶ – سعید واسعی)، سینا مریدی(۶۹ – غبیشاوی) و گادوین منشا(۶۹ – گادون منشا)

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *