پشت صحنه فیلم گورکن – The Badger Film Irani



گورکن فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان است که در آن ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی نیا، رضا بهبودی، مهدی حسینی نیا، بهنوش بختیاری، سیاوش چراغی‌پور و گوهر خیراندیش به ایفای نقش پرداخته اند.

گورکن برای نخستین بار در ۲۷ ژوئیه ۲۰۲۰ در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای چین به نمایش درآمد و در آن‌جا نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم در بخش استعدادهای جدید آسیایی شد.این فیلم در ۲۵ اکتبر ۲۰۲۰، در اولین نمایش آمریکای شمالی خود، در بخش مسابقه بیست و هفتمین جشنواره فیلم آستین آمریکا (جشنواره فیلمنامه‌نویسان) به نمایش درآمد و کاظم ملایی نویسندهٔ فیلم، موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم داستانی از این رویداد معتبر فیلمنامه نویسان شد.

پشت صحنه فیلم گورکن – The Badger Film Irani
————————————————————————————-
در سال ۱۴۰۰ به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و وضعیت قرمز اکثر شهرهای کشور و تعطیلی چند باره سینماها، فیلم سینمایی گورکن در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در پلتفرم‌های فیلیمو، نماوا و تلویکا به صورت آنلاین به اکران عمومی درآمد.این فیلم در تاریخ ۱۴ مهرماه وارد شبکه نمایش خانگی (VOD) شد و با استقبال علاقمندان سینما قرار گرفت. گورکن در خلال سالهای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ در بیش از ۵۰ جشنواره جهانی به نمایش درآمد و ۲۳ جایزه مختلف را کسب نمود.

داستان فیلم جدید ایرانی گورکن
این فیلم داستان زنی است به نام سوده شریف زادگان با بازی ویشکا آسایش که درست قبل از ازدواج مجددش دچار یک چالش سخت در زندگی شخصی‌اش می‌شود. پسر ۱۱ ساله اش به نام ماتیار که مبتلا به آلبینیسم است، ربوده شده و آدم ربایان برای آزادسازی او درخواست ۱۰ عدد بیت کوین می کنند.

عوامل فیلم گورکن با کیفیت بالا
کارگردان: کاظم ملایی
تهیه‌کننده: سینا سعیدیان
نویسنده: کاظم ملایی
موسیقی: مهدی پناهی
سال: 1399
————————————————————————————-
بازیگران فیلم جدید ایرانی گورکن:
ویشکا آسایش
حسن معجونی
مهدی حسینی نیا
مهراوه شریفی نیا
گوهر خیراندیش
بهنوش بختیاری
رضا بهبودی

درباره فیلم جدید گورکن
خانه را موریانه برداشته و در حال ویرانی است. مردی قرار است خانه و اهالی‌اش را از شر این موجودات موذی نجات دهد و برای این کار باید حیوانی را برای بو کشیدن و شناسایی محل تجمع این حشرات با خود بیاورد. یک گورکن.

اسم فیلم از همین‌جا می‌آید. نام و شروعی متفاوت و گیرا که نوید یک داستان پرفراز و نشیب و جذاب را می‌دهد. به‌خصوص که مخاطب نشانه‌های زیادی را می‌بیند که لابد بعدتر قرار است مورد استفاده قرار گیرند. ارتباط عمیق بین مادرِ گرفتار (سوده، با بازی ویشکا آسایش) با پسر (با بازی محمدامین اسدی، ماتیار که گفته می‌شود بسیار باهوش است)، نگاه‌های طولانی و هیز مرد سم‌پاش با پرستار خانه دّخی (با بازی بهنوش بختیاری) و میزانسنی پرحرکت که در آن همگی مدام در حال رفت‌وآمد و گفت‌وگو هستند. مقدمه‌ای که در آن فیلم‌نامه‌نویس تفنگ‌های زیادی را بر دیوار چیده و گمان می‌رود قرار است به‌زودی از هرکدام این تفنگ‌ها صدای شلیکی برآید. در ادامه اما چنین نمی‌شود. ارتباط این سکانس با داستان اصلی همین‌جا قطع‌شده و تفنگ‌ها بلااستفاده می‌مانند.

—————————————————————————————————-

#حسن_معجونی
#ویشکاآسایش
#گوهرخیراندیش
#رضابهبودی
#مهدی_حسینینیا
#گورکن
#گورکن_فیلم_ایرانی
#Top_Persian_Movies
#FilmIrani
#Film_Irani
#گورکن_فیلم_سینمایی
#گورکن_ویشکاآسایش

https://www.youtube.com/@TPMovies/videos

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *