پل مک کیز راکس پس از شکستن بارج در نزدیکی پیتسبورگ بسته شد

مقامات پیتسبورگ پل مک کیز راکز را به عنوان یک اقدام احتیاطی پس از شکستن چندین لنج در اواخر روز جمعه در رودخانه اوهایو بستند.

اداره پلیس مک کیز راکز در گزارشی اعلام کرد این خطر وجود دارد که بارج ها با “زیر ساختار” پل تماس پیدا کنند. بیانیه اوایل روز شنبه بسته شدن را تأیید می کند. این وزارتخانه گفت که پل را بسته است زیرا “مایل به قبول خطر نبود.”

این پل در سال 1931 افتتاح شد و بیش از یک مایل بر روی رودخانه اوهایو امتداد دارد. این پل به‌عنوان بخشی از کمربند آبی، درونی‌ترین جاده‌هایی که در اطراف پیتسبورگ حلقه می‌زنند، پیتسبورگ و ناحیه مک کیز راکس را به هم متصل می‌کند.

به گفته یکی از فرماندهان شیفت در مرکز 911 شهرستان آلگنی، مقامات پیتسبورگ پس از اولین گزارش در حدود ساعت 11:25 بعد از ظهر مبنی بر سرگردانی چندین بارج در حال جستجو برای یافتن بارج ها بودند. او گفت که حدود 15 تا 20 لنج شل شده بود. او گفت که اوایل روز شنبه مشخص نیست که چرا لنج ها آزاد شده اند یا آسیب یا آسیبی وارد شده است.

آ خطر سیل تا عصر شنبه در شهرستان آلگنی، که شامل رودخانه اوهایو در پیتسبورگ است، وجود داشت. سطوح آب به گفته سرویس ملی هواشناسی، تا اوایل روز شنبه از مرحله سیل، 25 فوتی بالا رفته بود.

این یک داستان در حال توسعه است.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *