پنجمین شماره فصلنامه فناوری‌های مالی داتین منتشر

شماره پنجم فصلنامه فناوری‌های مالی بانکداری دیجیتال اختصاص . مطالب شماره از مجله واکاوی تعاریف و پتانسیل‌های پیدا و نهان مفهوم نوین بانکداری می‌پردازد.

گزارش دیجیاتو و نقل از روابط عمومی داتین، فصلنامه فناوری‌های مالی در پنجمین شماره خود موضوع بانکداری دیجیتال را محور قرار داده . در شماره با گردآوری پژوهش‌های مدیران ار سازمان‌ها، اهمیت موضوع در نظام بانکی و نقش آن در چگونگی رفع نیازهای مالی مشتریان بررسی ه . «مژگان رضایی»، سردبیر فناوری‌های مالی با طرح سؤال «برای بانکداری دیجیتال چه آماده یم؟» شماره پنجم را آغاز ه . او از مسیر برخورد تکنولوژی با نظام بانکی و شکل‌گرفتن بانکداری دیجیتال گفته و اشاره بانکداری دیجیتال راه‌حل‌ساز برای خود .

در شماره بیش از آن نحوه پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال مورد بحث با، نحوه نگاه مفهوم بانکداری دیجیتال و پتانسیل‌های آن مورد بررسی قرار گرفته . در دو عنوان «رابطه بانکداری دیجیتال و روندهای فناوری» و «چین پیشرو در بانکداری دیجیتال» افق و تعریف بانکداری دیجیتال پرداخته ه و تجر چین در اجرای بانکداری دیجیتال مورد بررسی قرار گرفته .

از آنجایی مشتری ستاره قطبی مفهوم بانکداری دیجیتال ه، «لیلا پاکروان‌نژاد»، مدیر بانکداری دیجیتال داتین با پرداختن نسل زد و واکاوی نسل از ابعاد رفتاری و احساسی، تلاش ه تا تصویر دقیق‌تری از مشتریان آینده بانکداری دیجیتال ارائه دهد. در گفت‌وگو با «محمدرضا مصطفوی»، مدیر فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه رسالت ابعاد توسعه و مشکلات پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال در ایران مورد موشکافی قرار گرفته .

علاوه‌بر آن، گفت‌وگویی با «مهدی شامی زنجانی»، عضو هیئت علمی گروه مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه تهران انجام ه در آن، چالش‌های صنعت بانکداری کشور در حوزه اشاره می‌کند. همچنین در دو عنوان از شماره، جایگاه و اهمیت ضمانت‌نامه بانکی و بانکداری شرکتی در بانکداری دیجیتال موضوع پژوهش قرار گرفته و دستاوردهای احتمالی در صورت پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال اشاره ه .

نویسندگان در شماره با تأکید بر توسعه بانکداری دیجیتال از طریق توجه مشتری و درنظرگرفتن دغدغه‌های کاربران، سعی در ارائه لیستی از سرنخ‌های بانکداری دیجیتال ه‌اند قدم بعدی، مفهوم را تصویر می‌ک. «آیا تنها رگولاتور مقصر ؟» مطلب پایانی پنجمین شماره از فصلنامه و در آن پاشنه آشیل توسعه بانکداری دیجیتال معرفی می‌شود.

آخرین شماره از فصلنامه فناوری‌های مالی با موضوع بانکداری دیجیتال را می‌توانید از جا دریافت .

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *