پیکسل واچ 2 گوگل معرفی ؛ مشخصات + قیمت

گوگل پارسال برای اولین‌بار با پیکسل واچ وارد بازار ساعت‌های هوشمند و محصول قابل قبولی را در زمینه ارائه . شرکت حالا امروز از پیکسل واچ 2 پرده بره در مقایسه با نسل قبلی تغییراتی نسبی ه و ویژگی‌های جذاب‌تری را ارائه می‌کند.

مشخصات پیکسل واچ 2 گوگل

پیکسل واچ ۲ نمایشگری 1.2 چی (41 میلی‌متری) از نوع AMOLED با محافظ گوریلا گلس 5 پوشانده ه تا در برابر خط‌وخش مقاومت نسبی ه با و تراکم پیکسل آن 320 پیکسل در هر چ . نمایشگر از فناوری Always-on یا صفحه همیشه روشن پشتیبانی می‌کند و حتی با روشن‌ن ویژگی می‌تواند تا 24 ساعت شارژدهی ه با. ‌علاوه، گوگل می‌گوید با فقط 30 دقیقه شارژن دستگاه، می‌توانید تا 12 ساعت از آن فاده . شارژ کامل باتری 306 میلی‌آمپرساعتی حدود 80 دقیقه طول می‌ک.

نسل اول ساعت گوگل بدنه‌ای از جنس یل ضدزنگ ، اما نسخه جدید از آلومینیوم بازیافتی فاده ه و سبک‌تر ه . Pixel Watch 2 می‌تواند ‌صورت خودکار فعالیت‌های ورزشی کاربر را دنبال کند و برخلاف نسل قبلی، نیازی فعال‌سازی حالت ‌صورت دستی وجود ن.

یکی از تغییرات بزرگ پیکسل واچ 2 ره‌مندی از فناوری UWB یا ارتباطات فوق پهن‌باند دقیق‌تر از بلوتوث دستگاه کمک می‌کند تا با سایر دستگاه‌ها ارتباط ه با. دستگاه همچنین از ویژگی‌های ایمنی جدیدی فاده می‌کند. برای مثال، کاربران می‌تواند ‌صورت آنی موقعیت خود را نزدیکانش ‌اشتراک بگذارد.

پیکسل واچ 2 از نظر سنسورهای سلامتی تغییراتی ه و حالا از حسگرهای پیشرفته‌تری فاده می‌کند. ساعت هوشمند اکنون دقیق‌تر می‌تواند ضربان قلب و اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند. ‌علاوه، شاهد یک سنسور cEDA جدید و یک سنسور تشخیص دمای پوست هستیم هر دو از ساعت‌های فیت‌بیت محصول آمده‌اند. سنسورها برای اندازه‌گیری سطح رس فاده می‌شوند و اگر لازم با مثلاً از طریق تمرین تنفس شما کمک می‌کنند تا آرامش بیشتری پیدا .

پیکسل واچ ۲ از فناوری Fast Pair هم ره می‌برد امکان اتصال سریع و آسان پیکسل واچ ۲ با گوشی‌های پیکسل و پیکسل بادز را فراهم می‌کند. در دستگاه بالاخره امکان دسترسی اپ‌های جیمیل و تقویم گوگل هم فراهم ه .

ساعت جدید پیکسل قابلیت تشخیص تصادف اتومبیل و تشخیص سقوط مجهز ه و می‌تواند با اورژانس تماس بگیرد. همچنین، با دستگاه قادرید ‌صورت ازراه‌دور پخش مدیا در گوشی‌های پیکسل یا پیکسل بادز را کنترل یا برای عکاسی از طریق گوشی‌های پیکسل از آن کمک بگیرید.

قلب تپنده پیکسل واچ 2 چیپست Qualcomm 5100 از هم‌پردازنده کورتکس M33 فاده می‌کند. دستگاه همچنین از 32 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم ره می‌برد. گوگل ساعت هوشمند جدید خود را با Wear OS 4 عرضه می‌کند. محصول همچنین ان 5ATM، میکروفن، اسپیکر داخلی GPS و بلوتوث 5.0 ره می‌برد.

پیکسل واچ 2 در مدل وای‌فای با قیمت 349 دلار و در مدل LTE با قیمت 399 دلار عرضه می‌شود.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *