چاکراچیست؟|وجود چاکراهادرسلامت ما چقدر مهم هستند؟



دیسکریپشن ویدیوی نهم قبلی
اسرار_درون#ذهن خلاق#موفقیت#پول_و_ثروت#آموزشی##
به کانال اسراردرون خوش آمدید
در این کانال، هدف من به اشتراک گذاشتن موفقیت هایی است که به طور واقعی، وبا استفاده از اسرار درون وباتغییر مسیر ذهنی خودم وهزاران فرد دیگر توانسته ایم دنیای خودمان را طوری که می خواهیم بسازیم.امید دارم که شما راهم باخود همراه کنم،تاشما نیز مانند من وسایر افراد موفق ،راهی که سال هاست به اشتباه رفته اید را اصلاح،وطعم شیرین موفقیت را در همه ابعاد زندگی از جمله سرازیر کردن پول وثروت وحس وحال خوب در زندگی خود ،به جریان بندازید واز زندگیتان لذت ببرید.
درکانال اسراردرون،مابااستفاده از محتواهای پویا ومتنوع،شمارا به سمت یادگیری وتفکر خلاق هدایت می کنیم.
پس ،اگر به دنبال تحول در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود هستید، “اسراردرون” به عنوان راهنمای شما در این سفر کنارتان است. با ما همراه شوید تا به چالش‌ها بپردازید، ایده‌های نوآورانه پرورش دهید و به دنیایی از خلاقیت و ابتکار فراخوانده شوید.
در اینجا ما با استفاده از محتوای آموزشی،چالش های ذهنی ومطالب الهام بخش وانگیزشی دنیای شما را با به کار بردن مهارت هایی که یاد می گیریدوتغییر مسیر ذهنی وحل مسایل،با ترفندهایی که به شما یاد می دهیم،ذهن خلاق خود را به کمال برسانید و زندگی خودرا لذت بخش کنید.پس اگر طالب سفری اعجاب انگیز به درون وعمق ذهن خود هستید بامن همراه شوید ،که بی شک از نتایج دنبال کردن کانال وتماشای ویدیو ها به صورت منظم وبه کاربردن تمرین ها وتکرار آنها، متحیر وشگفت زده خواهید شد وزندگی را به دلخواه خودتان پیش خواهید برد.
._____._____._____._____._____.
درباره ویدیو
آیادرمورد نقش بسیارمهم چاکراها در بدن چیزی می دونید؟
آیا می دونید اگر چاکراهای 7گانه ی بدن ما مسدود یاغیرفعال باشند کل سیستم بدن بهم می ریزه وافراد را دچار بحران های روحی وجسمی می کنه؟
درویدیوی قبلی درمورد شناخت چاکراها ونقش هرکدوم از اونها در بدن صجبت کردیم اگه اطلاعات زیادی در این مورد ندارین به شما پیشنهاد می کنم ویدیوی قبلی رو حتما ببینید.
در این ویدیو می خوام درمورد روش فعال کردن هفت چاکرا که نقش بسیار مهمی در سلامت بدن ما دارن صحبت کنم

افراد به غیراز بدن فیزیکی، مراکز انرژی‌ زیستی نامرئی و نامحسوسی هم در اطراف و درون بدن خود دارند که در فلسفه یوگی‌های هندو به این مراکز انرژی نامرئیِ بدن چاکرا میگن. هر گونه مشکل جسمی و عاطفی در بدن به بسته شدن یکی یا چند تا از این مراکز انرژی مربوط می‌شود.در این ویدیو راه های بازکردن چاکراهای مسدود رو همراه شما قدم به قدم انجام میدم
پس اگه علاقه مند به این بحث مهم هستین شما رو دعوت می کنم، تا انتهای ویدیو همراه من باشین.
._____._____._____._____._____.
گوهر پناهی،مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مشاوره، نویسنده وناشرهم هستم،هدف من از ایجاد کانال اسراردرون ،علاقه وآگاهی از اشراف برقوانین حاکم برجهان هستی وکاینات بود، که با جستجووآگاهی وکشف این اسرار،زندگی خودم را آن طوری که دوست داشتم وباب میلم بود ساختم، به همین منظور مصمم هستم که شمارا هم باخودم همراه کنم که بدون شک شماهم مانند من از نتایج آن شگفت زده ومتحیرخواهیدشد.
امیدوارم باهمراهی شمادوستان بتوانم به کشف ناشناخته های بیشتری برسم ،که باآگاهی از آنها زندگی ما هم در مسیری نورانی ولذت بخش قرار خواهد گرفت.
._____.____.____.____.____._____.
لطفا با ما همراه شوید، لایک و سابسکرایب کنید که ما باحضور شما رشد خواهیم کرد.
._____.______._____.____._____._____.
همراهان خوبم
روزهای ،شنبه،دوشنبه وچهارشنبه منتظر ویدیوهای ماباشید
._____._____._____._____._____._____.
لینک اینستاگرام:
psychologyforlfe00
تلگرام:
@mofa7076
جیمیل:
Navidezohoor4@gmail.com
._____.____._____._____._____._____.
اسراردرون
موفقیت
شناخت چاکراها
چاکرای قلب
توسعه_شخصی
موفقیت_انگیزشی
مدیتیشن
مهارت_زندگی
فعال کردن چاکراها

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *