چت خصوصی لو رفته از فرداد فرحزاد مجری ایران اینترنشنال با شهبازی مجری چاپلوس صداسیما + حرکت زشت مجری



#رشید_پور
#گلزار
#شهبازی

چت خصوصی لو رفته از فرداد فرحزاد مجری ایران اینترنشنال با شهبازی مجری چاپلوس صداسیما

انصراف رشید پور از تلویزیون | اخراج شهبازی مجری چاپلوس بعد از درگیری با گلزار ورشید | مگه من اسکولم!

اخراج مجری چاپلوس صدا سیما بعد از صحبت هاش علیه رشید پور و گلزار | فیلم صحبت ها واکنش رشید پورو…

بعد از این اظهارنظر، بازار واکنش‌ها داغ شد تا جایی که سیدمحمود رضوی به عنوان یکی از مخالفان رضا رشیدپور هم به میدان آمد و در توئیتی به محمدرضا شهبازی این‌طور پاسخ داد: «به شخصه از اجرای رشیدپور متنفرم. بابت کاری که با فیلم «لاتاری» در آنتن شبکه 3 انجام داد هم با او مسئله شخصی جدی دارم اما بازگشت افرادی چون او به آنتن صداوسیما را پذیرش عملی اشتباهات گذشته و حملات را اشتباه می‌دانم. ضمن اینکه مردم و ذائقه عمومی فقط رضایت من و شما نیست.»
خود رضا رشیدپور هم نسبت به اظهارنظر شهبازی بی‌تفاوت نماند و در توئیتی خطاب به او نوشت: «سلام عزیزم. می‌دونی که صداوسیما بیش از 50 شبکه تلویزیونی دارد. اصلا فرض کن که من یک روز برگردم شبکه‌ سه. شما هنوز می‌توانی در بیش از 49 شبکه دیگر توئیت‌های مردم را بخوانی و خندان باشی. نگران نباش.»

خوب ماجرا از اواسط مرداد ماه شروع شد که یه کلیپی از گلزار بیرون اومد و شایعه بازگشت اون به تلویزیون به عنوان مجری یه مسابقه مطرح شده بود و بعد از اون هم شایعاتی در مورد بازگشت رضا رشید پور با یه برنامه جدید مطرح شده اتفاقی که در نهای 16 مرداد، با واکنش محمدرضا شهبازی، مجری برنامه‌هایی مثل «پاورقی» و «سیدخندان»، همراه بود و اون در صفحه توییترش نوشت: «ما اینور پاورقی می‌سازیم، می‌گیم سلبریتی باید در خدمت رسانه باشه، هماهنگ با سیاست‌های نظام باشه، باید با سلبریتی‌ای که وسط شلوغی‌ها آب به آسیاب دشمن می‌ریخت برخورد بشه، بعد اونور گلزار و رشیدپور دارن گرم می‌کنن برگردن روی آنتن.»
محمدرضا نجارزاده، مدیر گروه اجتماعی شبکه سه، از نتیجه نظرسنجی برنامه‌های صداوسیما پرده برداشته و حمله تندی رو به این مجری انجام داد وبراش نوشت : «امروز نظرسنجی برنامه فاخرت اومد. برنامه سید خندانت فقط 5 درصد بیننده داره اونم در برابره مخاطب 37 درصدی معلی و محفل قرانی و 30 درصدی اعجوبه ها و 19 درصدی خودمونی مهران رجبی به چی می‌نازید؟ به سیاه کردن چهره جبلی و جلیلی با اشتباهاتتون؟ یا بی‌مخاطب کردن شبکه‌تون؟ این بدبخت هم که ساکت فتنه بود.»
من خودم به شخصه مدت هاس تلویزیون نمی بینم ولی واقعا تیکه این برنامه مثلا طنز این مجری رو که دیدم واقعا فارق از جهت گیری اغراق امیز سیاسیش حتی لبخند هم با ایتم ها و برنامه هاش نداشته نمی دونم چی شده که مدیران صدا سیما این همه مدت به این مجری انتن دادن که توی بهترین ساعت مخاطب تلویزیون یه برنامه بدون محتوا و بی هدف رو بسازه که نه مردم رو بلده شاد کنه نه هدفی جز چاپلوسی برای بقا داره ببینید دیگه ماجرا چی بوده که نظر سنجی های صدا سیما که همه می دونیم عددهاش چند برابر میشه و اعلام میشه هم می گه که برنامه این بنده خدا در بهترین ساعت تلویزیون 5 درصد مخاطب هم نتونسته به دست بیاره عملا بودجه رو به باد دادن
اما بعد از همه این حملات شب گذشته محمد رضا شهبازی استعفای خودش رو از صداسیما رسما اعلام کرد اون با انتشار متن و ویدئویی اعتراضی در کانال تلگرامی خود از پایان همکاری‌اش با صداوسیما خبر داد.
ایشون در اظهاراتی با انتقاد از بازگشت رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار به صداوسیما نسبت به رفتار همراه با احترام حداد عادل و محمد مخبر در مواجهه با سیدمحمد خاتمی اعتراض کردو یه ویدیو و متن رو منتشر کرد توی این متن نوشت «بسم الله
از اجرای برنامه پاورقی کناره‌گیری کردم.
دلایلش رو توی این ویدئو توضیح دادم.
خلاصه‌ش اینکه قرار نیست بسیجی فحش‌خور زمان فتنه و جنگ و… باشه و در عافیت، سلاح‌ورزی‌ها و رشیدپور‌ها و آخوندی‌ها، در میدان اقتصاد و فرهنگ و سیاست جولان بدن.
قرار نیست هنوز سال شهید عجمیان و علی‌وردی نشده، فعالان و ساکنان و مشوقان فتنه برگردن روی آنتن.
ما زورمون به هیچ‌کس هم نرسه، به خودمون که میرسه! زورمون میرسه یقه خودمون رو بگیریم که آهای! مرد حسابی، بلند شو، داد بزن، نذار فحش به نظام و انقلاب و نایب امام زمان و شهدا عادی بشه. بلند شو یه دادی بزن که خون شهید آب جوی نیست که راه بیفته کف خیابون و هنوز سالش نشده به بهانه‌های مختلف اونایی که روی خونش پا گذاشتند رو برگردونید به آنتن. بلند شو فریاد بزن اون بدن عجمیان روی آسفالت داغ اتوبان کشیده نشد که شما برید سراغ اونایی که دور بدنش هلهله میکردن.
امیدوارم خدا عاقبت همه‌مون رو ختم به خیر کنه»
بریم قسمت هایی از پیام ویدیویی هم که منشتر کرده گوش گنیم
خوب این بود کل ماجرا قضاوت و کل ماجرا رو به خودتون می سپرام فقط جالبه که ایشون بدون هیچ مخاطبی و با کلی رانت خودش رو با گلزار و رشید پور مقایسه می کنه و میگه دکون کاسبی من با دست فروش هایی مثل رشید پور توش خللی ایجاد نمیشه یعنی خودش رو حتی بالاتر از این مجریان قدیمی و محبوب هم حتی می دونه حالا کلا کاری ندارم که گلزار رشید یا خیلی های دیگه ادم های درستی هستند یا نه ولی حداقلش این که یه تعداد مخاطب رو تونستن به دست بیارن و برنامه پر ببیننده بسازن
خلاصه که این بود ماجرا شما نظرتون رو برامون توی بخش کامنت ها بزارید یک دنیا هم سپاس برای لایک و سابسکرایب کانال امیدوارم همیشه شاد و سلامت و پیروز باشید

ممنون میشم کانال ما رو سابسکرایب کرده و به دوستاتون پیشنهاد بدید
https://www.youtube.com/channel/UCJZL6Iji5Sdy68idv1yJB4Q?sub_confirmation=1

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *