چرا از رد صلاحیت روحانی هیچ کس ککش هم نگزید؟!

روزنامه نگار: چرا از رد صلاحیت روحانی هیچ کس ککش هم نگزید؟!

رسوايی نمایش انتخاباتی خبرگان خامنه ای به حدی است که رسانه‌های حکومتی هم آن را از عجایب روزگار می‌خوانند و صداوسیما نیز مجبور به اعتراف به آن شده و آن را باتلاق توصیف می‌کند.

یک مهمان برنامه که استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران است گفته: وارد باتلاقی شدیم که دائماً داره تنه شما به تنه مردم می‌خوره دائماً داری مزاحمت ایجاد می‌کنی برای مردم دائماً داری محدودیت ایجاد می‌کنی برای مشارکت شان…

مجری: مصداق‌هایش را می‌گید آقای دکتر

کیومرث اشتریان: چطور نتوانستید چند تا را تائید بکنید که به اندازه کافی برای انتخابات حداقل دو تا رقیب وجود داشته باشه یعنی دامنه این‌قدر محدود شده در بین خود روحانیت هم شما می‌بینید این تصفیه‌های شدید و اصلاً خیلی‌هاشون صلاحیت هم دارند نمی‌آیند جلو می‌ترسند که صلاحیت شان رد بشه…

ردصلاحیت همه‌ کاندیدا‌های خبرگان در زنجان!

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان در خصوص آخرین وضعیت تایید صلاحیت داوطلبان استان برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: ۱۰ نفر در این خصوص ثبت نام کرده بودند که تاکنون مورد تایید شده‌ای اعلام نشده است!

از رد صلاحیت روحانی هیچ کس ککش هم نگزید!

عبدالجواد موسوی، روزنامه نگار در یادداشتی نوشت: ردصلاحیت ها چنان که پیش بینی می شد در میان مردم هیچ واکنشی را برنینگیخت. یعنی از آن بیست و چهار میلیونی که به حسن روحانی رای دادند هیچ کس ککش هم نگزید. چرا؟ چون آن بیست و چهار میلیون نه امروز که خیلی زودتر از این حرف ها یعنی درست چندماه پس از انتخاب روحانی در سال ۹۶ از او ناامید شدند و دریافتند از مردی که برگزیده اند کار چندان خاصی برنمی آید.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *