چرا حملات آمریکا به مواضع سپاه شدت گرفته؟ واکنش یک سپاهی

چرا حملات آمریکا به مواضع سپاه شدت گرفته؟ واکنش یک سپاهی

یک سرکرده سپاهی در واکنش به افزایش حملات آمریکا به پایگاههای پاسداران در سوریه گفته: “زبان آمریکا در مکاتبه با جمهوری اسلامی خواهش و تمناست!” این در حالیست که به گفته ناظران، آمریکا به منطقه بازگشته است و سرانجام جنگ در غزه، سرنوشت گروه‌های تروریستی و حامی آنان را روشن خواهد کرد. عدم مداخله مستقیم گروه‌های همسو و برادرخوانده حماس در جنگ، نگرانی ‌آن‌ها از اقدامات بعدی آمریکا است.

آمریکا اعلام کرد که بار دیگر مواضع شبه‌نظامیان مورد پشتیبانی جمهوری اسلامی در سوریه را بمباران کرده است. به این ترتیب، این سومین بار در کمتر از سه هفته اخیر است که نیروهای آمریکایی به چنین مواضعی حمله کرده‌اند.

لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده اعلام کرد، ارتش این کشور دو تأسیسات واقع در شرق سوریه را که از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مورد حمایت ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند، هدف قرار داده‌اند.

به گفته او، این تأسیسات به عنوان مراکز آموزش‌های نظامی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

وزیر دفاع آمریکا تصریح کرد، این حمله‌ها که یکشنبه ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) انجام شده‌اند، در واکنش به حملات علیه نیروهای آمریکایی مستقر در سوریه و عراق صورت گرفته است.

پس از حمله گروه تروریستی حماس به اسرائیل و آغاز درگیری نظامی اسرائیل با شبه‌نظامیان تروریست، شمار حملات شبه‌نظامیان مورد پشتیبانی جمهوری اسلامی به نیروهای ایالات متحده در عراق و سوریه افزایش یافته است.

با احتساب عملیات روز یکشنبه نیروهای آمریکایی، این سومین بار در کمتر از سه هفته اخیر است که ارتش آمریکا به چنین مواضعی حمله کرده‌اند.

وزارت دفاع ایالات متحده چهارشنبه گذشته (۸ نوامبر) نیز از حمله به مواضع شبه‌نظامیان مورد حمایت تهران در سوریه خبر داده بود.

حاجی‌زاده: زبان آمریکا در مکاتبه با ما خواهش و تمناست

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌ها ما را تهدید نمی‌کنند، آن‌ها در مکاتباتی که دارند بعضاً در یک شب سه مرحله با ما مکاتبه داشتند و همه این مکاتبات با زبان تمنا و خواهش است.

پاسدار حاجی زاده گفت: جمهوری اسلامی در شرایطی نیست که کسی بخواهد او را تهدید کند ما در اوج قدرت هستیم و برای همه شرایط خود را آماده کرده‌ایم…

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *