چرا فیلم بادامهای تلخ ایرج قادری ناتمام ماند



ایرج قادری از کارگردانهای مشهور سینمای ایران بوده که هنوز هم فیلمهاش طرفدار داره اما اینکه چرا فیلم بادامهای تلخ ایرج قادری ناتمام ماند داستان جالبی داره.
در فیلم بادامهای تلخ داریوش همراه شهره صولتی و لیلا فروهر و بهروز به نژاد بازی کردند. تهیه کننده فیلم هم محمود قربانی صاحب کاباره میامی بود.
اما به دلایل مختلفی این فیلم نیمه کاره رها شد و ایرج قادری فیلم رو ناتمام گذاشت. اما در نهایت با وساطت و پیگیری بهروز به نژاد، سیروس الوند حاضر شد با محمود قربانی و داریوش و شهره همکاری کنه تا فیلمی به نام فریاد زیر آب ساخته بشه. فیلم فریاد زیر آب داریوش فیلم موفقی شد و فروش خوبی داشت.
پیش از اون، فیلم یاران داریوش اقبالی فروش بالایی کرده بود و دومین فیلمش یعنی فریاد زیر آب هم جزو فیلمهای پرفروش قبل از انقلاب شد.
فرزانه تاییدی بازیگر نقش مقابل داریوش در فریاد زیر آب هیچوقت از این نقشش راضی نبود اما شهرتی که فریاد زیر آب برای تاییدی اورد مشهود بود.
در این ویدیو از مصاحبه با سیروس الوند، مصاحبه با بهروز به نژاد و افشاگری محمود قربانی استفاده کردیم و عکسهای پشت صحنه فیلم بادامهای تلخ رو هم براتون گذاشتیم.

لینک ویدیوی فیلم توقیف شده یاران:

لینک ویدیوی سرگذشت کاباره میامی:

اگر از این ویدیو خوشتون اومد، برای دیدن ویدیوهای بیشتر، روی لینک زیر بزنید:

https://www.youtube.com/@flashback_story

مرسی بابت همراهیتون♥️
#سینمای_ایران #ایرج_قادری #داریوش_اقبالی #بادامهای_تلخ #فریاد_زیر_آب

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *